Subscribe Twitter FaceBook

Δευτέρα 11 Ιουνίου 2012

Γνωστός Ηθοποιός: «Δοκίμασα να πάω με άντρα αλλά δεν μου άρεσε»

 
«Ξεκίνησε να γίνει, αλλά δεν ολοκληρώθηκε, γιατί δεν μπορούσα οργανικά να φτιαχτώ», είπε χαρακτηριστικά.
Σε μια προσπάθεια να τεστάρει τον εαυτό του και τα όριά του ο Χρίστος Βασιλόπουλος αποφάσισε να δοκιμάσει αν μπορεί να κάνει σεξ με άντρα, αλλά όπως ομολογεί, το μεν πνεύμα πρόθυμο, η δε σαρξ ασθενής.
Ο Χρίστος Βασιλόπουλος δήλωσε στο ΕΓΩ: «Όταν κάποιος με ρώτησε αν έχει συμβεί κάτι ερωτικό με άνδρα, είπα ότι υπήρξε από την άλλη μεριά δράση, αλλά από τη δική μου δεν υπήρξε αντίδραση. Είχα περιέργεια να δω, όμως, αν θα υπάρξει αντίδραση. Τέσταρα τον εαυτό μου να δω μήπως μου αρέσει».
Ο διάσημος ηθοποιός έχει προκαλέσει σάλο τελευταία με τις ακραίες του δηλώσεις και τη συμμετοχή του σε άκρως αισθησιακή ταινία στην Αμερική, όπου επιχειρεί να κάνει διεθνή καριέρα.

 ΠΗΓΗ:theglog.24.gr