Subscribe Twitter FaceBook

Τετάρτη 18 Ιουλίου 2012

ΣΑΡΑΒΑΚΟΣ - ΓΕΡΟΘΟΔΩΡΟΥ Δες την κόρη τους, είναι ταλαντούχα και κούκλα

Έχοντας στο DΝΑ της τα γονίδια του διάσημου ποδοσφαιριστή μπαμπά της και της επίσης ταλαντούχας στιχουργού μητέρας της, η κόρη του Δημήτρη Σαραβάκου και της Βίκυς Γεροθόδωρου είναι έτοιμη να σκοράρει στο ελληνικό πεντάγραμμο!

Στα δεκαέξι της μόλις χρόνια, η Νικόλ Σαραβάκου δείχνει να είναι το νέο ανερχόμενο αστέρι της μουσικής σκηνής, με την ίδια να χαρακτηρίζεται από ανθρώπους του χώρου ως ένα σπάνιο ταλέντο.
Περίτρανες αποδείξεις, μια υποτροφία επάνω στο τραγούδι από το σχολείο της καθώς και η πρόσφατη απόκτηση του πρώτου βραβείου στον διαγωνισμό της XON (Χορωδία και Ορχήστρα Νέων), αναφέρει το Πρώτο Θέμα.
“Πάντα μου άρεσε να τραγουδάω. Η συμμετοχή μου στο διαγωνισμό ήταν μια ευχάριστη εμπειρία. Το έκανα μόνο για αυτό. Δεν περιμένω ότι θα αλλάξει κάτι”, λέει η ίδια που σε ηλικία επτά ετών ανακάλυψε την αγάπη της για την μουσική παίζοντας πιάνο, κιθάρα και ντραμς.
Στα  έντεκα ξεκίνησε χορό, ενώ λίγο αργότερα μπήκαν στη ζωή της και τα μαθήματα φωνητικής.
Φυσικά σε αυτό το μουσικό ταξίδι που μόλις έχει ξεκινήσει, η νεαρή τραγουδίστρια έχει πάντα στο πλευρό της και τους δύο γονείς της, Δημήτρη Σαραβάκο και Βίκυ Γεροθόδωρου, οι οποίοι στηρίζουν απόλυτα τις επιλογές της:
“Οι γονείς μου δεν έχουν κανένα πρόβλημα στο να ασχοληθώ με τον χώρο της μουσικής και του τραγουδιού. Θέλουν να κάνω αυτό που αγαπάω και να ακολουθώ τα όνειρά μου”, λέει η ίδια ενώ δεν θεωρεί πως είναι αρνητικό το γεγονός πως προέρχεται από δύο “διάσημους” γονείς:
“Είμαι τυχερή που οι γονείς μου είναι γνωστοί σε διαφορετικά επαγγέλματα από αυτό που αποφάσισα να ακολουθήσω, γιατί αν ήταν στο ίδιο επάγγελμα θεωρώ ότι τα πράγματα  θα ήταν δυσκολότερα λόγω της αναπόφευκτης σύγκρισης. Το γεγονός ότι η μητέρα μου είναι στιχουργός και ξέρει τόσο καλά τον χώρο συγκαταλέγεται κατά την γνώμη μου στα υπέρ γιατί έτσι θα μπορέσει να με προσανατολίσει σωστά”, λέει την ίδια στιγμή που δεν κρύβει τον θαυμασμό της για τους ανθρώπους που κυνηγούν τα όνειρά τους αλλά και την αδυναμία που τρέφει στο πρόσωπο της Christina Aguilera:
“Θαυμάζω τους ανθρώπους που κυνηγούν τα όνειρά τους και τα πετυχαίνουν. Από καλλιτέχνες μου αρέσει πολύ η Christina Aguilera επειδή δεν μοιάζει με καμία άλλη. Λατρεύω την χροιά της φωνής της και τον τρόπο που ερμηνεύει τα κομμάτια της”, δηλώνει ενώ συγχρόνως ονειρεύεται και μια ενδεχόμενη μουσική καριέρα  εκτός ελληνικών συνόρων: “Αυτό θα ήταν μια ενδιαφέρουσα πρόκληση”, λέει.
Και σύμφωνα με δήλωση ατόμου από το οικογενειακό της περιβάλλον, πολύ σύντομα θα ακούσουμε κάτι από την μελωδική φωνή της μικρής Νικόλ…

Πηγη:
radar.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου