Subscribe Twitter FaceBook

Τετάρτη 25 Ιουλίου 2012

«Ζητώ συγγνώμη αν άθελα μου προσέβαλα ανθρώπους»

Εξηγήσεις για το ρατσιστικό σχόλιο που ανέβασε στο λογαριασμό της στο twitter έδωσε η Ελληνίδα πρωταθλήτρια του τριπλούν Βούλα Παπαχρήστου ενώ οι διαδικτυακές αντιδράσεις για την τοποθέτησή της ήταν έντονες.


Η Ελληνίδα πρωταθλήτρια έγραψε στο twitter της:

«Ζητώ συγγνώμη αν άθελα μου προσέβαλα ανθρώπους! δεν έχω καμία ανάμειξη με τα πολιτικά!!! Είμαι Αθλήτρια και μόνο!! Όλα αυτά που συνέβησαν δεν με εκφράζουν είμαι Αθλήτρια τίποτε άλλο!! Δεν συνηθίζω να προσβάλω ποτέ κανέναν... δεν είμαι αυτής της ιδεολογίας!»

«Έλεος δεν μπορώ να κάνω χιούμορ; Δεν ήθελα να μειώσω κανέναν. Το είδα στο Facebook γέλασα και για αυτό το ανέβασα. Πού να φανταστώ ότι θα με πουν ρατσίστρια και θα γίνει όλο αυτό» τόνισε σε δηλώσεις της στο sport-fm.gr η Παπαχρήστου και κατέληξε «Πως γίνεται να είμαι ρατσίστρια και να έχω Βούλγαρο προπονητή;».

Πηγη:
newsbeast.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου