Subscribe Twitter FaceBook

Τετάρτη 25 Ιουλίου 2012

Βάνα Μπάρμπα: «Ας μ' αφήσουν στην ησυχία μου»

Έξαλλη η Βάνα Μπάρμπα με τις sexy φωτογραφίες της, που δημοσιεύτηκαν στο περιοδικό «Ok!» και την έδειχναν στην παραλία να κάνει ηλιοθεραπεία topless.


«Δεν μ' αφήνετε στην ησυχία μου; Δεν κάνω κάτι άλλο, κάνω ό,τι κάνει όλος ο κόσμος. Δεν μπορώ να ξέρω που είναι οι παπαράτσι», είπε στο Star η ηθοποιός και πρόσθεσε: «ο κόσμος έχει σοβαρότερα προβλήματα. Δηλαδή εγώ πρέπει να απολογηθώ για κάτι που κάνει όλος ο κόσμος στην παραλία. Δηλαδή τι είναι αυτό; Είμαι κάπου, σε μια ερημιά, με το παιδί μου, με τις φίλες μου. Δεν το καταλαβαίνω, μ' έχουν πάρει εκατό τηλέφωνα, είναι γελοίο το θέμα».

Υπήρξαν μερικοί που τις σχολίασαν «καυστικά»…

«Είναι ενοχλητικό γιατί πρέπει μονίμως να απολογούμαι για κάτι που είναι τόσο φυσικό για όλους και για εμάς είναι κάτι άλλο. Ειλικρινά σας μιλάω, έχουμε τόσα θέματα όλοι. Το βρίσκω και λίγο αστείο, δηλαδή έλεος! Πραγματικά, πιστέψτε με, περνάμε όλοι τόσο δύσκολα που δεν είναι τώρα για να ασχολούμαστε μ' αυτά κι ας μ' αφήσουν στην ησυχία μου. Δεν ενοχλώ κανέναν».

Πηγη:
zougla.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου