Subscribe Twitter FaceBook

Κυριακή 5 Αυγούστου 2012

Γράφει η ιστορία στους Ολυμπιακούς ο πρώτος σπρίντερ με τεχνητά μέλη

Με μεγάλη δύναμη ψυχής ο Νοτιοαφρικανός αθλητής Οσκαρ Πιστόριους γράφει την δική του...
ιστορία καθώς έγινε ο πρώτος σπρίντερ με κινητικές δυσκολίες που συμμετείχε σε Ολυμπιακούς Αγώνες.



Ο 25χρονος τέσσερις φορές παραολυμπιονίκης Πιστόριους, τα πόδια του οποίου ακρωτηριάστηκαν όταν ήταν μωρό, τερμάτισε δεύτερος στην κούρσα των 400 μέτρων με χρόνο 45.44 και προκρίθηκε στον αυριανό ημιτελικό.

«Δεν ήξερα αν πρέπει να κλάψω ή να χαρώ. Ηταν ένα ανάμικτο συναίσθημα», δήλωσε ο Πιστόριους στο BBC.

Ο Πιστόριους έκανε μία πολύ καλή κούρσα στην προκριματική σειρά του, τερματίζοντας πίσω από τον Σάντος από την Δομινικανή Δημοκρατία, που έκοψε πρώτος το νήμα με 45.04.

«Ευχαριστώ όλους όσους με υποστήριξαν. Ευχαριστώ πολύ την οικογένειά μου. Ηταν η πιο όμορφη εμπειρία μου», είπε ο 25χρονος αθλητής.

«Το κοινό αυτό είναι εκπληκτικό. Εχω τρέξει τόσες φορές στο Ηνωμένο Βασίλειο και το νιώθω σαν δεύτερο σπίτι μου. Θέλω επίσης να ευχαριστήσω την ομάδα μου. Με εμπιστεύονται και τους εμπιστεύομαι. Είμαστε μαζί εννέα χρόνια», πρόσθεσε.

Πηγη:
24ωρο

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου