Subscribe Twitter FaceBook

Παρασκευή 10 Αυγούστου 2012

Έλληνας αθλητής από το χωριό του... στον τελικό του Λονδίνου

«Προπονούμαι στο γήπεδο του χωριού μου, που έχει χαλίκι και τα χορτάρια φτάνουν τα δύο μέτρα», αποκαλύπτει ο Σπύρος Λεμπέσης,
ο Έλληνας αθλητής που πέταξε το ακόντιο στα 82,40μ. και βρέθηκε στον τελικό των Ολυμπιακών Αγώνων, ως δεύτερος από τους 12 καλύτερους!
Ο 25χρονος πρωταθλητής ξάφνιασε πολλούς με την πρόκρισή του. «Η πρόκριση στον τελικό δεν ήρθε από το πουθενά. Πραγματικά την πίστευα. Ήρθε κάτω από αντίξοες συνθήκες και μετά από σκληρή δουλειά για αυτό και το χάρηκα δύο φορές παραπάνω», αναφέρει ο ίδιος.


Ο Σπύρος δεν κρύβει ότι προετοιμάστηκε για τους Αγώνες στην γενέτειρά του, το Μαυρομμάτι Βοιωτίας στην Θήβα, λόγω της δύσκολης οικονομικής κατάστασης: «αν πω τι συμβαίνει θα πουν ότι υπερβάλλω και δεν θα με πιστέψει κανείς. Προπονούμαι στο γήπεδο του χωριού μου, που έχει χαλίκι και τα χορτάρια φτάνουν τα δύο μέτρα. Ξέρετε πως είναι τα γήπεδα στα χωριά. Τον τελευταίο καιρό έκανα εκεί προπονήσεις, γιατί ήταν δύσκολα τα οικονομικά και δεν μπορούσα να μετακινούμαι με το αυτοκίνητο μου. Επέλεξε έτσι να μείνω στο χωριό και να κάνω εκεί προπονήσεις», αναφέρει χαρακτηριστικά.
«Τα κατάφερα για έναν λόγο. Όλα αυτά τα κουβαλούσα στο κεφάλι μου και προσπάθησα να τα ξεχάσω και μείνω μόνο σε αυτό που έχει το χέρι μου. Διαφορετικά δεν θα έβγαινε αυτή η βολή», επισημαίνει ο αθλητής μας, προσθέτοντας πως ελπίζει η πρόκρισή του να «ταρακουνήσει» την πολιτεία ώστε να αντιμετωπίσει διαφορετικά τον αθλητισμό και τους αθλητές.
 Όσο για τον τελικό;

«Τον τελικό θα τον αντιμετωπίσω, με τον ίδιο ακριβώς τρόπο όπως τον προκριματικό. Θα είμαι προσγειωμένος και θα αγωνιστώ με χαρά. Αυτό θέλω μόνο να κάνω να τον χαρώ, τίποτα παραπάνω», λέει ο Σπύρος και καταλήγει: «ο πρώτος μπορεί να ρίξει κοντά στα 87 μέτρα, αλλά τα άλλα δύο θα κριθούν στα 84-85. Εγώ αυτό που θέλω από τον εαυτό μου είναι να πιάσω την επίδοση μου που είναι 83.02 και μετά βλέπουμε για πιο ψηλά».

ΠΗΓΗ:tuned.gr