Subscribe Twitter FaceBook

Τρίτη 15 Μαρτίου 2011

Δήμητρα Αλεξανδράκη: “Προϋπόθεση το καλό σεξ...”




Η κοπέλα δεν το κρύβει και το θέτει ως όρο συνύπαρξης ...
Η σέξι μοντέλα  Δήμητρα Αλεξανδράκη, την οποία γνωρίσαμε  στο «Next Top Model 1», ξαναχτύπησε ...


Αυτή φορά με καυτές δηλώσεις που σίγουρα θα “διεγείρουν”  κάθε αρσενικό πνεύμα...

Κάνοντας ένα διάλειμμα από τις  πασαρέλες η Δήμητρα Αλεξανδράκη με  συνέντευξή της στο περιοδικό «Max», μίλησε  για τον “άνδρα το σωστό” και τα κριτήρια για να μπορέσει να σταθεί κάποιος δίπλα της :

"Πρέπει να είναι άντρας, αρσενικό. Να σε κοιτάει και από τη ματιά του να καταλαβαίνεις ότι πρέπει να σκάσεις. Είμαι ανοιχτή στον έρωτα, είναι πολύ ωραίο πράγμα. Μου αρέσουν οι μελαχρινοί άντρες με μαύρα μάτια.

Και μετά η Δήμητρα προχώρησε και σε πιο "ενδόμυχες αποκαλύψεις" :

“Θα πρέπει πάντως να με σέβεται, να με εκτιμάει και να μου κάνει καλό σεξ. Εγώ τον έχω μέσα στο σπίτι μου πασά, βασιλιά. Και παντόφλες φέρνω. Είμαι γυναίκα για σπίτι εγώ, τελειωμένα πράγματα".


cosmo.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου