Μόνο έξι πλοία απέμειναν στην ακτοπλοϊκή γραμμή Κέρκυρα-Ηγουμενίτσα. Τους τελευταίους μήνες υπήρξαν αλλεπάλληλες αποχωρήσεις πλοίων.
Πριν την αφαίρεση του πιστοποιητικού αξιοπλοΐας σε δύο ανοικτού τύπου φέρρυ μποτ, είχαν αποχωρήσει το αμφίδρομο «Αχαιός», που πωλήθηκε και εκτελεί δρομολόγια σε τοπική γραμμή της Ιταλίας, και το ανοικτού τύπου πλοίο «Παντάνασσα»,που εντάχθηκε πλέον στη γραμμή Ρίου-Αντιρίου. Είχαν προηγηθεί οι αποχωρήσεις της παντόφλας «Νάντη»,«Άγιος Δημήτριος» και του κλειστού «Αγ. Σπυρίδων». Έτσι από τα 10 πλοία που μέχρι τις αρχές του χρόνου δραστηριοποιούνταν στην πορθμειακή γραμμή,απέμειναν μόλις 6 (Αικατερίνη Π., Αγ. Θεωδώρα, Παντοκράτορας, Νικόλαος, Νηρέας και Άνω Χώρα ΙΙ) με ακόμα πιο ζοφερή να διαγράφεται η κατάσταση εν όψει του χειμώνα, που τα πλοία μπορούν να διακόψουν τις λειτουργίες τους μέχρι και δύο μήνες για τη συντήρησή τους.Επιστροφή ολοταχώς, στα παλιά πέτρινα χρόνια …!
Πηγη:
tromaktiko
Πριν την αφαίρεση του πιστοποιητικού αξιοπλοΐας σε δύο ανοικτού τύπου φέρρυ μποτ, είχαν αποχωρήσει το αμφίδρομο «Αχαιός», που πωλήθηκε και εκτελεί δρομολόγια σε τοπική γραμμή της Ιταλίας, και το ανοικτού τύπου πλοίο «Παντάνασσα»,που εντάχθηκε πλέον στη γραμμή Ρίου-Αντιρίου. Είχαν προηγηθεί οι αποχωρήσεις της παντόφλας «Νάντη»,«Άγιος Δημήτριος» και του κλειστού «Αγ. Σπυρίδων». Έτσι από τα 10 πλοία που μέχρι τις αρχές του χρόνου δραστηριοποιούνταν στην πορθμειακή γραμμή,απέμειναν μόλις 6 (Αικατερίνη Π., Αγ. Θεωδώρα, Παντοκράτορας, Νικόλαος, Νηρέας και Άνω Χώρα ΙΙ) με ακόμα πιο ζοφερή να διαγράφεται η κατάσταση εν όψει του χειμώνα, που τα πλοία μπορούν να διακόψουν τις λειτουργίες τους μέχρι και δύο μήνες για τη συντήρησή τους.Επιστροφή ολοταχώς, στα παλιά πέτρινα χρόνια …!
Πηγη:
tromaktiko
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου