Subscribe Twitter FaceBook

Κυριακή 4 Σεπτεμβρίου 2011

Στράτος Τζώρτζογλου:«Για τέσσερις μήνες δεν είχα ρεύμα στο σπίτι μου»


Συγκλονιστική είναι η εξομολόγηση του Στράτου Τζώρτζογλου, ο οποίος με αποχή τουλάχιστον δέκα χρόνων από τα τηλεοπτικά δρώμενα και με πολλά οικονομικά προβλήματα,
αποκαλύπτει ότι υπήρξε περίοδος στην ζωή του, που δεν είχε στο σπίτι του ούτε ρεύμα.

«Υπήρξε περίοδος που δεν είχα για τέσσερις μήνες ηλεκτρικό στο σπίτι μου. Ζούσα με κεριά! Κι όμως δεν αισθανόμουν ότι βίωνα φτώχεια. Όλα είναι στην συνείδησή μας. Μπορείς να έχεις δισεκατομμύρια και στην ουσία να ζεις σαν φτωχός», δήλωσε, προσθέτοντας ότι μπορεί στην αρχή να του φάνηκε παράξενο, αλλά τελικά δεν ήταν και τόσο τραγικό. «Για μένα δεν είναι. Έχω περάσει επί πολλά χρόνια μεγάλη φτώχεια στην οικογένειά μου. Θυμάμαι ότι τρώγαμε επί τρεις εβδομάδες πατάτες τηγανητές, παρ’ όλα αυτά δεν αισθανόμασταν να μας λείπει τίποτα γιατί αγαπιόμασταν. Είμαι συνηθισμένος στην ζωή μου σε τρελές πτήσεις. Είμαι σαράντα έξι χρόνια φτωχός με κάποια διαλείμματα να έχω λίγα περισσότερα χρήματα. Και στις δύο περιπτώσεις φερόμουν με τον ίδιο τρόπο. Δεν άλλαξα».

«Το ζητούμενο στην ζωή δεν είναι να είσαι ευτυχισμένος, αλλά ισορροπημένος μέσα σου»,λέει ο ηθοποιός, που δεν διστάζει να παραδεχθεί ότι έχει δεχθεί πισώπλατα μαχαιρώματα.

«Άπειρες φορές. Πάντα πίστευα όμως ότι οι δυσκολίες είναι προκλήσεις που σε δυναμώνουν».

Αποκάλυψε ότι για τις ανάγκες φωτογράφησης, έχασε 12 κιλά σε έξι εβδομάδες κάτι που του ήταν απαραίτητο καθώς από εβδομήντα κιλά είχε φτάσει τα ενενήντα. Κάποια στιγμή άρχισε να τραγουδά βράδυ και από την πολλή δουλειά έτρωγε ό,τι έβρισκε μπροστά του. Τι απαντά σε όσους τον χαρακτήρισαν sex machine;

«Αυτά είναι παραμύθια και περισσότερο τροφοδοτούν την φαντασίωση των αναγνωστών. Δεν θεωρώ τον εαυτό μου sex machine και νομίζω ότι κυρίαρχες στην ζωή μου ήταν οι μεγάλες σχέσεις. Δεκαπέντε χρόνια ήμουν με την Μαρία Γεωργιάδου και έκανα επίσης κάποιες άλλες σχέσεις για δύο ή τρία χρόνια».

Οσο για το τί του λείπει; «Τίποτα, γιατί αυτό που θεωρώ ως ύψιστο αγαθό  το έχω. Είναι η υγεία, όχι μόνον η δική μου, αλλά και των ανθρώπων που αγαπώ. Όλα τα άλλα φτιάχνονται. Είναι ζήτημα σκέψης και συνείδησης».


Πηγη:
Now24.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου