Subscribe Twitter FaceBook

Δευτέρα 27 Ιουνίου 2011

"Ευτυχώς, έγινα μάνα στα 19 μου χρόνια.."


 
«Ευτυχώς, έγινα μάνα στα 19 μου χρόνια γιατί βλέποντας τη σημερινή ζωή, την καθημερινότητα και το χρόνο που διαθέτει μια τραγουδίστρια,
μπορεί και να μην έκανα ποτέ μου παιδί. Ευτυχώς, λοιπόν, που το έκανα τότε», λέει σε συνέντευξή της η Ελένη Τσαλιγοπούλου στο περιοδικό “People”.

Γιατί η προσωπική της ζωή είναι άγνωστη στο ευρύ κοινό;  «Θα σας έλεγα ότι είμαι μια γυναίκα η οποία έχε αγαπηθεί πάρα πολύ στην ζωή. Θα ήμουν αχάριστη αν είχα κάποιο παράπονο από τους έρωτες που έζησα. Εγώ όμως αισθάνομαι ότι δεν ήμουν τόσο καλή όσο θα ήθελα με τους άντρες μου. Για πολλούς λόγους».

Σε επαγγελματικό επίπεδο, η Ελένη Τσαλιγοπούλου δηλώνει ότι εάν μπορούσε να αλλάξει κάτι στην πορεία της είναι τα μεγάλα μαγαζιά. «Θα ήθελα να μην υπήρχαν, αν και δεν τα απορρίπτω. Είμαι μια καθαρόαιμη μουσικός κι αυτός ο τρόπος εκμετάλλευσης του τραγουδιού, που είχε γίνει με πολύ έντονο τρόπο τα τελευταία χρόνια, δεν μου άρεσε. Θα προτιμούσα να μη υπήρχαν αυτοί οι μεγάλοι χώροι διασκέδασης, αν και έχω κάνει πολύ σημαντικές συνεργασίες σε αυτούς. Πάντοτε αισθάνομαι πιο οικεία πιο ήρεμα όταν τραγουδάω κι όταν έρχομαι σε επικοινωνία με λίγου ανθρώπους. Εμένα μου αρέσει η άλλη επικοινωνία, η πιο ανθρώπινη. Είναι αυτό το ανθρώπινο που ζητάνε πια σήμερα όλοι οι Έλληνες σε πολλά επίπεδα». 




protothema

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου