Subscribe Twitter FaceBook

Τρίτη 31 Ιανουαρίου 2012

Θύμα των χάκερ και η Κατερίνα Ζαρίφη!

Επειτα από τόσους επώνυμους ήρθε και η σειρά της Κατερίνας Ζαρίφη να πέσει θύμα "επίδοξου" χάκερ.
Αλλωστε, τελευταία συμβαίνει αρκετά συχνά πρόσωπα από τον χώρο της showbiz να πέφτουν θύματα εξαπάτησης από αγνώστους που δημιουργούν ψεύτικα προφίλ στο Διαδίκτυο.
Η παρουσιάστρια αποκάλυψε το γεγονός στους followers της μέσω του λογαριασμού της στο Twitter, λέγοντας ότι κάποιος έχει δημιουργήσει ένα ψεύτικο προφίλ με το όνομά της: «Αγάπες, το προφίλ Katerina Zarifi στο Facebook είναι ψεύτικο. Το δικό μου είναι Katerina Zarifi A.», έγραψε η παρουσιάστρια, για να ενημερώσει τους φίλους της.
Αυτό όμως που αξίζει να σημειωθεί είναι πώς έμαθε η παρουσιάστρια για το ψεύτικο προφίλ. «Μου είχαν κάνει αίτημα φιλίας με το ψεύτικο προφίλ και το άνοιξα για να δω αν είναι συνωνυμία. Περισσότερο ως πλάκα, γιατί πάντα επικοινωνώ με τα παιδιά που έχουμε το ίδιο όνομα», αποκάλυψε η Κατερίνα στην "Espresso".
«Μπήκα μέσα στο προφίλ τους και είδα ότι είχε φωτογραφίες μου και μάλιστα την ίδια φωτογραφία που έχω στο πραγματικό μου προφίλ. Γράφει ότι εργάστηκε στον Alpha και ΑΝΤ1 και έχει λάθος ημερομηνία γέννησης (22 Ιουνίου 1977). Μπήκα στη διαδικασία να κάνω αναφορά επειδή πολλά γίνονται αυτές τις μέρες, περισσότερο για να μην εξαπατηθεί κανείς. Ετσι, με τον φόβο της απάτης, κοίταξα να το μπλοκάρω αμέσως και χάρη στους φίλους μου το πέτυχα».

Πηγη
markos.tv

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου