Θα πάρει επιτέλους η Μέριλ Στριπ το τρίτο Οσκαρ της καριέρας της; Θα γίνει η έκπληξη για να βγει μπροστά το «Hugo» ή θα τα σαρώσει όλα,
όπως αναμένεται, το «The Artist»; Θα ξαναδούμε τον Σάσα Μπάρον Κοέν, ντυμένο «δικτάτορα» (ο χαρακτήρας της νέας του ταινίας), να προκαλεί σαματά σε ζωντανή τηλεοπτική μετάδοση απονομής βραβείων, όπως είχε κάνει το 2009 στα βραβεία του MTV ως «Μπρούνο»; Αυτά και πολλά άλλα... βασανιστικά ερωτηματικά ταλαιπωρούν τους οσκαρολόγους. Κι ας είναι, λίγο-πολύ, προδιαγεγραμμένα τα πράγματα για την 84η Τελετή Απονομής των Βραβείων Οσκαρ την Κυριακή (ξημερώματα Καθαράς Δευτέρας για την Ελλάδα), με οικοδεσπότη, για ένατη φορά στην ιστορία του θεσμού, τον μοναδικό Μπίλι Κρίσταλ.
Τα μέλη της Ακαδημίας έχουν ήδη επιλέξει του νικητές. Τα γραφεία στοιχημάτων, που αφουγκράζονται τις τάσεις ψηφοφορίας των μελών και διαμορφώνουν τις αποδόσεις των φαβορί και των αουτσάιντερ με βάση τα βραβεία των υποψηφίων από τις διάφορες ενώσεις του χώρου, θεωρούν ότι το «The Artist» θα πάρει το Οσκαρ Καλύτερης Ταινίας.
Και, φυσικά, θα επικρατήσει με άνεση απέναντι στις άλλες οκτώ της κατηγορίας που είναι: «Οι απόγονοι», «Εξαιρετικά δυνατά και απίστευτα κοντά», «Υπηρέτριες», «Hugo», «Μεσάνυχτα στο Παρίσι», «Moneyball», «Το δέντρο της ζωής» και «Το άλογο του πολέμου». Μια έκπληξη, δηλαδή, είναι αμφίβολη.
Για παράδειγμα, το ασπρόμαυρο φιλμ του Μισέλ Χαζαναβίσιους έχει απόδοση 1.05 από το πρακτορείο William Hill, με κύριο ανταγωνισμό από τους «Απογόνους» του Αλεξάντερ Πέιν (απόδοση 15.00) και όχι από το «Hugo» του Μάρτιν Σκορσέζε (απόδοση 21.00), που έχει συνολικά 11 υποψηφιότητες, τις περισσότερες από κάθε άλλη ταινία. Δηλαδή, αν βάλετε, 20 ευρώ στο «Hugo», θα πάρετε, τζογάροντας, 420 ευρώ (αλλά όσο υψηλότερη είναι η χρηματική απόδοση της ταινίας ή του υποψηφίου, τόσο λιγότερες είναι οι πιθανότητες για Οσκαρ).
Στην κατηγορία της σκηνοθεσίας, ο Χαζαναβίσιους, με βασικό όπλο το βραβείο του Σωματείου Αμερικανών Σκηνοθετών και απόδοση 1.12, «κατατροπώνει» τον Μάρτιν Σκορσέζε (απόδοση 6.00). Για Οσκαρ πάνε και οι Γούντι Αλεν («Μεσάνυχτα στο Παρίσι») και Αλεξάντερ Πέιν («Οι απόγονοι»). Ο πρώτος (έχει απόδοση 1.25) για το πρωτότυπο σενάριό του και ο δεύτερος (έχει απόδοση 1.20) για τη διασκευή του ομότιτλου με την ταινία βιβλίου που συνέγραψε με τους Νατ Φάξον και Τζιμ Ρας.
Οι πρωταγωνιστές - Αουτσάιντερ η Μέριλ Στριπ
Εκεί που είναι πιο ρευστά τα πράγματα και τα στοιχήματα έχουν στην ουσία ενδιαφέρον είναι στις κατηγορίες των ερμηνειών. Ο Γάλλος Ζαν Ντιζαρντέν, ο πρωταγωνιστής χωρίς φωνή του «The Artist», που βραβεύτηκε από το Σωματείο των Ηθοποιών της Αμερικής αλλά και τους Aγγλους που του έδωσαν βραβείο BAFTA, είναι, με απόδοση 1.67, σε απόσταση αναπνοής από τον Αμερικανό συνάδελφό του Τζορτζ Κλούνεϊ.
Ο τελευταίος, αν και ξεκίνησε ως φαβορί την κούρσα των Oσκαρ, με ρόλο αβανταδόρικο στους «Απογόνους», βρίσκεται σε δεύτερη μοίρα, με απόδοση 2.10.
Σημειώνουμε εδώ ότι ο Κλούνεϊ έχει διπλή παρουσία στις φετινές υποψηφιότητες, καθώς έχει και μία υποψηφιότητα για Oσκαρ διασκευασμένου σεναρίου για το «Αι ειδοί του Μαρτίου», το οποίο συνέγραψε με τους Γκραντ Χέσλοβ και Μπο Γουίλιμον.
Αξίζει να αναφέρουμε πως ο σούπερ σταρ του Χόλιγουντ έχει συλλέξει 7 οσκαρικές υποψηφιότητες στην καριέρα του ως ηθοποιός, σκηνοθέτης και σεναριογράφος, για να κερδίσει μία φορά το Οσκαρ β' ανδρικού ρόλου, το 2006, για το «Syriana».
Στις γυναίκες ηθοποιούς η μάχη ήταν αδυσώπητη έως σήμερα. Η μεγάλη ηττημένη της απονομής μπορεί να είναι για άλλη μια φορά η Μέριλ Στριπ κι ας έχει 17 υποψηφιότητες για Οσκαρ και δύο νίκες στις περγαμηνές της.
Η Βαϊόλα Ντέιβις, με εξέχουσα θέση στο πολυπρόσωπο γυναικείο καστ των «Υπηρετριών», προπορεύεται σε βραβεία και στοιχήματα (έχει απόδοση 1.61). Οποιος ποντάρει στη Στριπ, ωστόσο, δεν θα κερδίσει και λίγα, καθώς η «Σιδηρά κυρία» έχει απόδοση 2.20.
Η προσωπική μας άποψη είναι πως η Μέριλ Στριπ αξίζει ένα ακόμη Οσκαρ σε μια καλύτερη ταινία από τη φετινή της. Από την άλλη, η Ντέιβις είναι πολύ πιθανό να πάρει το χρυσό τρόπαιο και να γίνει η δεύτερη, μετά τη Χάλι Μπέρι, Αφροαμερικανίδα που βραβεύεται με Οσκαρ α' γυναικείου ρόλου.
Στους β' ρόλους, τα φαβορί είναι πιο ξεκάθαρα. Η Οκτάβια Σπένσερ («Οι υπηρέτριες»), επίσης Αφροαμερικανίδα, θεωρείται σίγουρη νικήτρια, με απόδοση 1.04 και... μακρινή αντίπαλο τη Γαλλίδα Μπερενίς Μπεζό (απόδοση 9.00) του «The Artist». Αν η Σπένσερ... σηκώσει το βραβείο, θα γίνει η πέμπτη Αφροαμερικανίδα που βραβεύεται με Οσκαρ β' γυναικείου ρόλου μετά τις Χάτι ΜακΝτάουελ («Οσα παίρνει ο άνεμος»), Γούπι Γκόλντμπεργκ («Αόρατος εραστής»), Τζένιφερ Χάντσον («Dreamgirls») και ΜοΝίκ («Μονάκριβη»).
Στην κατηγορία του β' ανδρικού ρόλου, η χρονιά ανήκει στους βετεράνους. Ο Κρίστοφερ Πλάμερ («Οι πρωτάρηδες») θεωρείται σίγουρος τροπαιούχος κι έχει πολύ χαμηλή απόδοση, μόλις 1.02. Ο Μαξ φον Σίντοφ, που ακούγεται ότι τον κοντράρει, έχει τεράστια απόδοση, 21.00, γεγονός που τον καθιστά αυτομάτως χαμένο, τουλάχιστον στο στοίχημα.
Στην κατηγορία του ξενόγλωσσου Οσκαρ, έκπληξη θα είναι αν χάσει το αγαλματίδιο το ιρανικό δράμα «Ενας χωρισμός». Γι' αυτό μην ποντάρετε σ' αυτό. Η απόδοσή του αγγίζει μόλις το 1.08. Οσο για τα καρτούν, εκεί κυριαρχεί... ο Τζόνι Ντεπ διά της αλλοπρόσαλλης σαύρας που ερμηνεύει στο «Rango», το φαβορί της κατηγορίας με απόδοση 1.06.
Η ζωντανή μετάδοση της 84ης Τελετής Απονομής των Βραβείων Οσκαρ θα ξεκινήσει να μεταδίδεται την Κυριακή από τις 4 μ.μ. ώρα Λος Αντζελες (στη 1.00 π.μ., ξημερώματα Καθαράς Δευτέρας για την Ελλάδα, σε απευθείας μετάδοση από την τηλεόραση της Nova). Το σόου περιλαμβάνει τις αφίξεις των σταρ στο κόκκινο χαλί και προγνωστικά της τελευταίας στιγμής μέχρι να ξεκινήσει η τελετή, στις 3.30 π.μ. ώρα Ελλάδος. Η παρουσία του πολύπειρου Μπίλι Κρίσταλ στον ρόλο του οικοδεσπότη, μετά την παραίτηση του Εντι Μέρφι, αποτελεί εχέγγυο για μια ευχάριστη βραδιά.
Ανάμεσα στους παρουσιαστές που θα ανεβούν στη σκηνή του «Hollywood & Highland Center» -λόγω πτώχευσης, η Kodak αναγκάστηκε να κατεβάσει μετά μία 10ετία το logo της από τη μαρκίζα του θεάτρου που στεγάζει την απονομή των Οσκαρ- θα είναι οι: Αντζελίνα Τζολί, Χάλι Μπέρι, Κόλιν Φερθ, Τομ Κρουζ, Τομ Χανκς, Νάταλι Πόρτμαν, Ζακ Γαλιφιανάκης, Μάικλ Ντάγκλας, Πενέλοπε Κρουζ, κ.ά.
Οι αριθμοί του θείου Οσκαρ
5 λεπτά ήταν η διάρκεια της συντομότερης τελετής απονομής στην ιστορία των Οσκαρ (1929).
4 ώρες και 23 λεπτά ήταν η διάρκεια της πιο μεγάλης τελετής απονομής στην ιστορία των Οσκαρ (το 2002).
11 ήταν οι περισσότερες υποψηφιότητες σε ταινίες χωρίς νίκη («The Turning Point», «The Color Purple»).
2 υποψήφιοι για Οσκαρ και Χρυσό Βατόμουρο για τον ίδιο ρόλο: Εϊμι Ιρβινγκ («Yentl»), Τζέιμς Κόκο («Only When I Laugh»).
1 ηθοποιός ερμήνευσε νικητή Οσκαρ και κέρδισε Οσκαρ (η Κέιτ Μπλάνσετ ως Κάθριν Χέπμπορν στο «The Aviator»).
102 ετών ήταν η ηλικία της Λουίζ Ράινερ, της γηραιότερης εν ζωή νικήτριας βραβείου (καλύτερη ηθοποιός στο «The Great Ziegfeld» του 1937 και στο «The Good Earth» του 1938).
Παραλειπόμενα με παρελθόν
Πολλά παραλειπόμενα συνέβησαν μέσα σε περισσότερα από 80 χρόνια Οσκαρ. Λάθη, εκπλήξεις, ανατροπές έλαβαν χώρα μέσα σε αυτές τις οκτώ δεκαετίες. Ας πούμε, κανείς δεν γνώριζε τον άνδρα που σηκώθηκε το 1937 να παραλάβει το βραβείο Β' Γυναικείου Ρόλου εκ μέρους της Αλις Μπρέιντι, η οποία βρισκόταν στο κρεβάτι με σπασμένο αστράγαλο. Ούτε καν η ίδια η Μπρέιντι. Ο απατεώνας και το αγαλματίδιο δεν βρέθηκαν ποτέ.
Ή ο Στίβεν Σπίλμπεργκ, σίγουρος ότι θα κερδίσει μια υποψηφιότητα για Οσκαρ για το «Jaws», έβαλε ένα συνεργείο να κινηματογραφήσει την αντίδρασή του. Οταν δεν κέρδισε, «συνελήφθη» να λέει μπροστά στην κάμερα: «Δεν το πιστεύω! Επέλεξαν τον Φελίνι αντί για μένα!».
Στην περίπτωση του Φρανκ Κάπρα, το σενάριο εκτυλίχθηκε κάπως αλλιώς. «Ελα να το πάρεις, Φρανκ», αναφώνησε το 1933 ο Γουίλ Ρότζερς ανοίγοντας τον φάκελο και διαβάζοντας το όνομα του καλύτερου σκηνοθέτη.
Ο Φρανκ Κάπρα (είχε σκηνοθετήσει το «Lady for a Day») ξεκίνησε να προχωράει προς τη σκηνή, όταν ανακάλυψε ότι ο νικητής δεν ήταν ο ίδιος, αλλά ο Φρανκ Λόιντ για το «Cavalcade».
Πηγη
newsit.gr
όπως αναμένεται, το «The Artist»; Θα ξαναδούμε τον Σάσα Μπάρον Κοέν, ντυμένο «δικτάτορα» (ο χαρακτήρας της νέας του ταινίας), να προκαλεί σαματά σε ζωντανή τηλεοπτική μετάδοση απονομής βραβείων, όπως είχε κάνει το 2009 στα βραβεία του MTV ως «Μπρούνο»; Αυτά και πολλά άλλα... βασανιστικά ερωτηματικά ταλαιπωρούν τους οσκαρολόγους. Κι ας είναι, λίγο-πολύ, προδιαγεγραμμένα τα πράγματα για την 84η Τελετή Απονομής των Βραβείων Οσκαρ την Κυριακή (ξημερώματα Καθαράς Δευτέρας για την Ελλάδα), με οικοδεσπότη, για ένατη φορά στην ιστορία του θεσμού, τον μοναδικό Μπίλι Κρίσταλ.
Τα μέλη της Ακαδημίας έχουν ήδη επιλέξει του νικητές. Τα γραφεία στοιχημάτων, που αφουγκράζονται τις τάσεις ψηφοφορίας των μελών και διαμορφώνουν τις αποδόσεις των φαβορί και των αουτσάιντερ με βάση τα βραβεία των υποψηφίων από τις διάφορες ενώσεις του χώρου, θεωρούν ότι το «The Artist» θα πάρει το Οσκαρ Καλύτερης Ταινίας.
Και, φυσικά, θα επικρατήσει με άνεση απέναντι στις άλλες οκτώ της κατηγορίας που είναι: «Οι απόγονοι», «Εξαιρετικά δυνατά και απίστευτα κοντά», «Υπηρέτριες», «Hugo», «Μεσάνυχτα στο Παρίσι», «Moneyball», «Το δέντρο της ζωής» και «Το άλογο του πολέμου». Μια έκπληξη, δηλαδή, είναι αμφίβολη.
Για παράδειγμα, το ασπρόμαυρο φιλμ του Μισέλ Χαζαναβίσιους έχει απόδοση 1.05 από το πρακτορείο William Hill, με κύριο ανταγωνισμό από τους «Απογόνους» του Αλεξάντερ Πέιν (απόδοση 15.00) και όχι από το «Hugo» του Μάρτιν Σκορσέζε (απόδοση 21.00), που έχει συνολικά 11 υποψηφιότητες, τις περισσότερες από κάθε άλλη ταινία. Δηλαδή, αν βάλετε, 20 ευρώ στο «Hugo», θα πάρετε, τζογάροντας, 420 ευρώ (αλλά όσο υψηλότερη είναι η χρηματική απόδοση της ταινίας ή του υποψηφίου, τόσο λιγότερες είναι οι πιθανότητες για Οσκαρ).
Στην κατηγορία της σκηνοθεσίας, ο Χαζαναβίσιους, με βασικό όπλο το βραβείο του Σωματείου Αμερικανών Σκηνοθετών και απόδοση 1.12, «κατατροπώνει» τον Μάρτιν Σκορσέζε (απόδοση 6.00). Για Οσκαρ πάνε και οι Γούντι Αλεν («Μεσάνυχτα στο Παρίσι») και Αλεξάντερ Πέιν («Οι απόγονοι»). Ο πρώτος (έχει απόδοση 1.25) για το πρωτότυπο σενάριό του και ο δεύτερος (έχει απόδοση 1.20) για τη διασκευή του ομότιτλου με την ταινία βιβλίου που συνέγραψε με τους Νατ Φάξον και Τζιμ Ρας.
Οι πρωταγωνιστές - Αουτσάιντερ η Μέριλ Στριπ
Εκεί που είναι πιο ρευστά τα πράγματα και τα στοιχήματα έχουν στην ουσία ενδιαφέρον είναι στις κατηγορίες των ερμηνειών. Ο Γάλλος Ζαν Ντιζαρντέν, ο πρωταγωνιστής χωρίς φωνή του «The Artist», που βραβεύτηκε από το Σωματείο των Ηθοποιών της Αμερικής αλλά και τους Aγγλους που του έδωσαν βραβείο BAFTA, είναι, με απόδοση 1.67, σε απόσταση αναπνοής από τον Αμερικανό συνάδελφό του Τζορτζ Κλούνεϊ.
Ο τελευταίος, αν και ξεκίνησε ως φαβορί την κούρσα των Oσκαρ, με ρόλο αβανταδόρικο στους «Απογόνους», βρίσκεται σε δεύτερη μοίρα, με απόδοση 2.10.
Σημειώνουμε εδώ ότι ο Κλούνεϊ έχει διπλή παρουσία στις φετινές υποψηφιότητες, καθώς έχει και μία υποψηφιότητα για Oσκαρ διασκευασμένου σεναρίου για το «Αι ειδοί του Μαρτίου», το οποίο συνέγραψε με τους Γκραντ Χέσλοβ και Μπο Γουίλιμον.
Αξίζει να αναφέρουμε πως ο σούπερ σταρ του Χόλιγουντ έχει συλλέξει 7 οσκαρικές υποψηφιότητες στην καριέρα του ως ηθοποιός, σκηνοθέτης και σεναριογράφος, για να κερδίσει μία φορά το Οσκαρ β' ανδρικού ρόλου, το 2006, για το «Syriana».
Στις γυναίκες ηθοποιούς η μάχη ήταν αδυσώπητη έως σήμερα. Η μεγάλη ηττημένη της απονομής μπορεί να είναι για άλλη μια φορά η Μέριλ Στριπ κι ας έχει 17 υποψηφιότητες για Οσκαρ και δύο νίκες στις περγαμηνές της.
Η Βαϊόλα Ντέιβις, με εξέχουσα θέση στο πολυπρόσωπο γυναικείο καστ των «Υπηρετριών», προπορεύεται σε βραβεία και στοιχήματα (έχει απόδοση 1.61). Οποιος ποντάρει στη Στριπ, ωστόσο, δεν θα κερδίσει και λίγα, καθώς η «Σιδηρά κυρία» έχει απόδοση 2.20.
Η προσωπική μας άποψη είναι πως η Μέριλ Στριπ αξίζει ένα ακόμη Οσκαρ σε μια καλύτερη ταινία από τη φετινή της. Από την άλλη, η Ντέιβις είναι πολύ πιθανό να πάρει το χρυσό τρόπαιο και να γίνει η δεύτερη, μετά τη Χάλι Μπέρι, Αφροαμερικανίδα που βραβεύεται με Οσκαρ α' γυναικείου ρόλου.
Στους β' ρόλους, τα φαβορί είναι πιο ξεκάθαρα. Η Οκτάβια Σπένσερ («Οι υπηρέτριες»), επίσης Αφροαμερικανίδα, θεωρείται σίγουρη νικήτρια, με απόδοση 1.04 και... μακρινή αντίπαλο τη Γαλλίδα Μπερενίς Μπεζό (απόδοση 9.00) του «The Artist». Αν η Σπένσερ... σηκώσει το βραβείο, θα γίνει η πέμπτη Αφροαμερικανίδα που βραβεύεται με Οσκαρ β' γυναικείου ρόλου μετά τις Χάτι ΜακΝτάουελ («Οσα παίρνει ο άνεμος»), Γούπι Γκόλντμπεργκ («Αόρατος εραστής»), Τζένιφερ Χάντσον («Dreamgirls») και ΜοΝίκ («Μονάκριβη»).
Στην κατηγορία του β' ανδρικού ρόλου, η χρονιά ανήκει στους βετεράνους. Ο Κρίστοφερ Πλάμερ («Οι πρωτάρηδες») θεωρείται σίγουρος τροπαιούχος κι έχει πολύ χαμηλή απόδοση, μόλις 1.02. Ο Μαξ φον Σίντοφ, που ακούγεται ότι τον κοντράρει, έχει τεράστια απόδοση, 21.00, γεγονός που τον καθιστά αυτομάτως χαμένο, τουλάχιστον στο στοίχημα.
Στην κατηγορία του ξενόγλωσσου Οσκαρ, έκπληξη θα είναι αν χάσει το αγαλματίδιο το ιρανικό δράμα «Ενας χωρισμός». Γι' αυτό μην ποντάρετε σ' αυτό. Η απόδοσή του αγγίζει μόλις το 1.08. Οσο για τα καρτούν, εκεί κυριαρχεί... ο Τζόνι Ντεπ διά της αλλοπρόσαλλης σαύρας που ερμηνεύει στο «Rango», το φαβορί της κατηγορίας με απόδοση 1.06.
Η ζωντανή μετάδοση της 84ης Τελετής Απονομής των Βραβείων Οσκαρ θα ξεκινήσει να μεταδίδεται την Κυριακή από τις 4 μ.μ. ώρα Λος Αντζελες (στη 1.00 π.μ., ξημερώματα Καθαράς Δευτέρας για την Ελλάδα, σε απευθείας μετάδοση από την τηλεόραση της Nova). Το σόου περιλαμβάνει τις αφίξεις των σταρ στο κόκκινο χαλί και προγνωστικά της τελευταίας στιγμής μέχρι να ξεκινήσει η τελετή, στις 3.30 π.μ. ώρα Ελλάδος. Η παρουσία του πολύπειρου Μπίλι Κρίσταλ στον ρόλο του οικοδεσπότη, μετά την παραίτηση του Εντι Μέρφι, αποτελεί εχέγγυο για μια ευχάριστη βραδιά.
Ανάμεσα στους παρουσιαστές που θα ανεβούν στη σκηνή του «Hollywood & Highland Center» -λόγω πτώχευσης, η Kodak αναγκάστηκε να κατεβάσει μετά μία 10ετία το logo της από τη μαρκίζα του θεάτρου που στεγάζει την απονομή των Οσκαρ- θα είναι οι: Αντζελίνα Τζολί, Χάλι Μπέρι, Κόλιν Φερθ, Τομ Κρουζ, Τομ Χανκς, Νάταλι Πόρτμαν, Ζακ Γαλιφιανάκης, Μάικλ Ντάγκλας, Πενέλοπε Κρουζ, κ.ά.
Οι αριθμοί του θείου Οσκαρ
5 λεπτά ήταν η διάρκεια της συντομότερης τελετής απονομής στην ιστορία των Οσκαρ (1929).
4 ώρες και 23 λεπτά ήταν η διάρκεια της πιο μεγάλης τελετής απονομής στην ιστορία των Οσκαρ (το 2002).
11 ήταν οι περισσότερες υποψηφιότητες σε ταινίες χωρίς νίκη («The Turning Point», «The Color Purple»).
2 υποψήφιοι για Οσκαρ και Χρυσό Βατόμουρο για τον ίδιο ρόλο: Εϊμι Ιρβινγκ («Yentl»), Τζέιμς Κόκο («Only When I Laugh»).
1 ηθοποιός ερμήνευσε νικητή Οσκαρ και κέρδισε Οσκαρ (η Κέιτ Μπλάνσετ ως Κάθριν Χέπμπορν στο «The Aviator»).
102 ετών ήταν η ηλικία της Λουίζ Ράινερ, της γηραιότερης εν ζωή νικήτριας βραβείου (καλύτερη ηθοποιός στο «The Great Ziegfeld» του 1937 και στο «The Good Earth» του 1938).
Παραλειπόμενα με παρελθόν
Πολλά παραλειπόμενα συνέβησαν μέσα σε περισσότερα από 80 χρόνια Οσκαρ. Λάθη, εκπλήξεις, ανατροπές έλαβαν χώρα μέσα σε αυτές τις οκτώ δεκαετίες. Ας πούμε, κανείς δεν γνώριζε τον άνδρα που σηκώθηκε το 1937 να παραλάβει το βραβείο Β' Γυναικείου Ρόλου εκ μέρους της Αλις Μπρέιντι, η οποία βρισκόταν στο κρεβάτι με σπασμένο αστράγαλο. Ούτε καν η ίδια η Μπρέιντι. Ο απατεώνας και το αγαλματίδιο δεν βρέθηκαν ποτέ.
Ή ο Στίβεν Σπίλμπεργκ, σίγουρος ότι θα κερδίσει μια υποψηφιότητα για Οσκαρ για το «Jaws», έβαλε ένα συνεργείο να κινηματογραφήσει την αντίδρασή του. Οταν δεν κέρδισε, «συνελήφθη» να λέει μπροστά στην κάμερα: «Δεν το πιστεύω! Επέλεξαν τον Φελίνι αντί για μένα!».
Στην περίπτωση του Φρανκ Κάπρα, το σενάριο εκτυλίχθηκε κάπως αλλιώς. «Ελα να το πάρεις, Φρανκ», αναφώνησε το 1933 ο Γουίλ Ρότζερς ανοίγοντας τον φάκελο και διαβάζοντας το όνομα του καλύτερου σκηνοθέτη.
Ο Φρανκ Κάπρα (είχε σκηνοθετήσει το «Lady for a Day») ξεκίνησε να προχωράει προς τη σκηνή, όταν ανακάλυψε ότι ο νικητής δεν ήταν ο ίδιος, αλλά ο Φρανκ Λόιντ για το «Cavalcade».
Ποιες είναι οι προβλέψεις των πρακτορείων στοιχημάτων. Φαβορί ο «Αρτίστας», αουτσάιντερ η Μέριλ Στριπ.
Πηγη
newsit.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου