Subscribe Twitter FaceBook

Τετάρτη 4 Μαΐου 2011

«Έχασα τη μητέρα μου στα 23 και τον πατέρα μου στα 8 μου»


H Νικολέτα Καρρά άκρως ανανεωμένη, μίλησε στη πρωινή εκπομπή του Mega για την απόφασή της να κόψει τα μαλλιά της, για το δυναμικό της χαρακτήρα,
αλλά και για το πώς έφτασε στα σκαλιά της εκκλησίας δύο φορές και τελικά δεν τα ανέβηκε.

«Βαρέθηκα την τριχολαγνεία που είχα όπως έχουν όλες οι γυναίκες» είπε η Νικολέτα και πρόσθεσε: «Είχα πάντα ίσια μακριά μαλλιά. Ήταν δική μου απόφαση 100% να τα κόψω. Όλοι οι άλλοι μου έλεγαν να μην το κάνω. (…) Δεν έχει σχέση το μαλλί με τη θηλυκότητα. Αν μια γυναίκα δεν έχει θηλυκότητα, μέχρι τον αστράγαλο να το αφήσει το μαλλί, που θα τη βρει;».

Η Νικολέτα κρύβει ένα θλιβερό παρελθόν, το οποίο της έχει αφήσει κάποια θετικά και κάποια αρνητικά «απομεινάρια»: «Προσπαθώ να αφήνομαι στον άντρα και να έχει αυτός το πάνω χέρι. Όταν έχεις αναγκαστεί να μείνεις από μικρός μόνος σου, υποχρεωτικά έχεις μέσα σου αντρικά χαρακτηριστικά, πιο δυναμικά και αυτό βγαίνει και στην προσωπική σου ζωή. Όμως για μια γυναίκα η οποία έχει μάθει να ζει ανεξάρτητη και αυτόνομη, είναι βασικό να βρει ανθρώπους γύρω της που θα την κάνουν να χαλαρώσει. Τη μητέρα μου την έχασα στα 23 μου. Στις ερωτικές μου σχέσεις έψαχνα τον πατέρα μου, που τον έχασα στα 8 μου. Αυτό συμβαίνει στο 80% των γυναικών. Και οι άντρες ψάχνουν τη μητέρα τους. Νομίζω πως αυτό συμβαίνει σε όλους».

Όσο για το τι πρέπει να έχει ένας άντρας για να την κερδίσει: «Πρέπει να είναι ευθύς και σαφής. Αν δεν θέλω να υποκύψω, πρέπει να έχει την εξυπνάδα να το καταλάβει ότι δεν θέλω. Αν το συνεχίσει, πάει γυρεύοντας. (…) Έχω φτάσει κοντά στο γάμο 1-2 φορές. Μου έχουν γίνει προτάσεις και το συζητήσαμε, αλλά δεν προέκυψε. Όταν είναι να ’ρθει, καλώς να έρθει. Είναι απόφαση ζωής. Υπήρχαν λόγοι προφανώς που δεν έχει γίνει ακόμα. (…) Δεν θα έκανα παιδί εκτός γάμου. Θέλω οι γονείς του να έχουν πάρει απόφαση ότι θα το μεγαλώσουν μαζί».



zougla.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου