Subscribe Twitter FaceBook

Κυριακή 25 Σεπτεμβρίου 2011

Παύλος Χαϊκάλης :Η οργισμένη επίθεση στους πολιτικούς


Παύλος Χαϊκάλης
Στην τελευταία πρόβα πριν την αποψινή πρεμιέρα του στον χώρο «Δραχμές» όπου θα εμφανίζεται με την Ελένη Φιλίνη και τα «Παιδιά από την Πάτρα»,
συνάντησε η κάμερα του «Πολύ Μπλα Μπλα» τον Παύλο Χαϊκάλη που μίλησε για το τραγούδι, αλλά και την οικονομική κρίση και τους έλληνες πολιτικούς.

«Το τραγούδι είναι ανάγκη έκφρασης γενικότερα για όλο τον κόσμο, όλοι μας τραγουδάμε. Κανείς σε μια δύσκολη στιγμή δεν θα παίξει θέατρο, είναι μια προσωπική στιγμή, εκφράζεσαι, χαλαρώνεις και είμαι πολύ χαρούμενος που είμαι με τα "Παιδιά από την Πάτρα" και την Ελένη Φιλίνη»,είπε και πρόσθεσε πως δεν φοβάται την κριτική για την επιλογή του να τραγουδήσει: «Δεν φοβάμαι τίποτα στη ζωή γιατί εγώ είμαι από τους ανθρώπους δεν φοβάται να εκτίθεται γενικότερα. Δεν έχω να φοβηθώ κάτι. Εντάξει δεν είμαι και θεόφαλτσος».

«Ποτέ δεν φρόντισα να έχω εικόνα καλή ή κακή, δεν με ενδιέφερε. Δεν πιστεύω ότι ο καλλιτέχνης θα πρέπει να δημιουργήσει μια εικόνα και μετά να σκέφτεται πώς θα τη συντηρήσει. Ποτέ δεν με απασχόλησε αυτό το θέμα, ούτε τι θα πει ο κόσμος γενικότερα στη ζωή μου. Με αφορούσε η δική μου πορεία, η δική μου διαδρομή. Ο καλλιτέχνης πρέπει να είναι έτοιμος να σηκώνεται, να σκοντάφτει, να πέφτει, να ξαναπέφτει και να σηκώνεται. Νομίζω ότι έτσι είναι η ζωή» πρόσθεσε ο γνωστός ηθοποιός.

Στην ερώτηση: «Ποια είναι τα αισθήματα που σας δημιουργούνται όταν βλέπετε τους πολιτικούς», ο Παύλος Χαϊκάλης απάντησε με αφοπλιστικό τρόπο: «Οργής, μίσους, βίας κι αυτό με ενοχλεί. Με ενοχλεί που μου δημιουργούν αυτά τα συναισθήματα. Με ενοχλεί γιατί ξέρω ότι δεν μπορώ να τους μιλήσω, γιατί θα πάω φυλακή. Είναι απίστευτο με 6000- 7000 μισθό, με χιλιάδες κομπίνες, με λοβιτούρες, με εκβιασμούς που απλούστατα τα ξέρουμε και δεν μπορούμε να τα αποδείξουμε, να παίζεις με τη σύνταξη των 700 και 800 ευρώ. Είναι κάτι το απίστευτο, είναι προκλητικό, είναι εξοργιστικό, είναι ειρωνικό, σου προκαλεί αισθήματα απέχθειας, μίσους. Γιατί έξω έχουν σύστημα υγείας;  Γιατί υπάρχει σύστημα παιδείας κι εδώ δεν έχουμε ούτε υγεία, ούτε παιδεία, ούτε δρόμους, ούτε ασφάλεια, ούτε περιβάλλον; Τίποτα! Ποιος έχει φροντίσει για αυτό; Και σου λέει “πλήρωσε τώρα γιατί δεν βγαίνουμε”. Σε παρακαλώ! Είναι ντροπή! Είναι ερπετά, είναι γλοιώδεις, είναι σιχάματα».

Όσο για το αν έχει δεχθεί πρόταση να ασχοληθεί με την πολιτική: «Ναι» δήλωσε  και πρόσθεσε: «Θα μπορούσα εγώ να είχα ασχοληθεί με την πολιτική, αλλά στα πρώτα νομοσχέδια θα είχα φύγει, γιατί δεν είμαι υπέρ της κομματικής πειθαρχίας. Νομοσχέδια τα οποία θα έφερναν στη Βουλή και θα ήταν κατά του τόπου και των εργαζομένων, εγώ δεν θα μπορούσα να τα ψηφίσω, άρα εγώ δεν κάνω για πολιτική, εγώ βρίζω, τα λέω ανοιχτά».


Πηγη:
yupi.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου