Subscribe Twitter FaceBook

Τετάρτη 14 Σεπτεμβρίου 2011

Σκλεναρίκοβα: "Πονάω ακόμη. Ο Κριστιάν ήταν ο έρωτας της ζωής μου"


Σκλεναρίκοβα: "Πονάω ακόμη. Ο Κριστιάν ήταν ο έρωτας της ζωής μου"
«Πονάω ακόμη. Ο Κριστιάν ήταν ο έρωτας της ζωής μου». Η Αντριάνα Σκλεναρίκοβα, οκτώ μήνες μετά τον χωρισμό της
λέει πως δεν μπορεί ακόμη να έχει φιλικές σχέσεις με τον Κριστιάν Καρεμπέ. Σε μία εκ βαθέων συνέντευξη στο περιοδικό «Paris Match» μιλάει για τον έρωτα, τη ζωή της, αλλά και το όνειρό της να κάνει καριέρα στον κινηματογράφο.

Η γυναίκα με τα ατελείωτα πόδια γίνεται σαράντα το ερχόμενο Σάββατο, αλλά μάλλον αυτό δεν την ενοχλεί. Αλλωστε, τα μήκους 1,26 μ. πόδια της παραμένουν τέλεια. «Δεν φοβάμαι τώρα που έγινα σαράντα. Μπαίνω στο δεύτερο μέρος της ζωής μου. Οταν πάντως ανακάλυψα την πρώτη ρυτίδα μου -στα 38 μου- αναρωτήθηκα τι είναι αυτό που βλέπω. Σκέφτηκα όμως ότι αυτό συμβαίνει και ότι μια γυναίκα μπορεί να παραμένει όμορφη σε οποιαδήποτε ηλικία».

Οσο για τον χωρισμό της, λέει πως ακόμη την πονάει, επειδή ο Καρεμπέ ήταν ο έρωτας της ζωής της. Ελπίζει, όπως λέει, να ήταν και αυτή ο έρωτας της ζωής του πρώην άσου των γηπέδων. Δεν κρύβει όμως ότι δεν ζει μόνη. Εχει σχέση, αλλά αρνείται να πει περισσότερα θεωρώντας πως είναι πολύ νωρίς ακόμη. Δεν αποκλείει το ενδεχόμενο να αποκτήσει παιδί, ωστόσο σημειώνει πως δεν είναι... έγκλημα αν δεν αποκτήσει.

Σε ό,τι αφορά τα επαγγελματικά της, η Σκλεναρίκοβα δεν κρύβει την επιθυμία της για κινηματογραφική καριέρα. Παρ’ ότι έχει δύο δουλειές -μια εταιρεία καλλυντικών και συνεργασία με την εταιρεία οπτικών Atol- και παρ’ ότι έχει έντονη φιλανθρωπική δράση, θέλει να γίνει και ηθοποιός. «Ονειρεύομαι να συναντήσω τον δικό μου Βαντίμ ή τον Γκοντάρ» δηλώνει και καταλήγει λέγοντας πως η καλύτερη ευχή για τα τεσσαρακοστά της γενέθλια είναι υγεία, ευτυχία και ένας ρόλος σε μια καλή ταινία.


Πηγη:
madata.gr
    

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου