Subscribe Twitter FaceBook

Πέμπτη 27 Οκτωβρίου 2011

Αιμίλιος Λιάτσος: «Η διακοπή της συνεργασίας μου με το Star»



Για τους λόγους που οδήγησαν στην διακοπή της συνεργασίας του με το Star μίλησε ο Αιμίλιος Λιάτσος.


«Θα μιλήσω με απόλυτη ειλικρίνεια. Εγώ έχω και μια παράλληλη δραστηριότητα, την εφημερίδα μου, Παρασκευή και 13, η οποία φέτος μπαίνει στον όγδοο χρόνο έκδοσής της και αυτό είναι τεράστια επιτυχία για τους χαλεπούς καιρούς που διανύουμε. Ως εκ τούτου, επειδή η εφημερίδα μου δεν είναι τα «νέα της ανθοκομικής», αλλά είναι μια αιχμηρή, αποκαλυπτική, επιθετική και πικρή εφημερίδα, που δεν κάνει δημόσιες σχέσεις, ο ρόλος μας στο περίπτερο δεν είναι να χαϊδεύουμε την οποιαδήποτε ηγεσία, αλλά να ενοχλούμε και να αποκαλύπτουμε. Γι’ αυτό και υπάρχουμε. Ωστόσο, δεν κρύβω ότι τα τελευταία δύο τρία χρόνια είχα τεράστιο συνειδησιακό πρόβλημα με τις δύο ιδιότητές μου. Δηλαδή, ήμουν το πρόσωπο που εκφωνούσε το κεντρικό δελτίο ειδήσεων ενός σταθμού – και αυτό σημαίνει ότι έπρεπε να ήμουν πολύ προσεκτικός στον δημόσιο βίο μου, να μην προκαλώ με τις δηλώσεις μου γιατί εκφράζω ένα ολόκληρο κανάλι, και από την άλλη έπρεπε να υπηρετήσω άψογα τον ρόλο μου στην εφημερίδα. Λαμβάνοντας λοιπόν όλα αυτά υπόψη, αλλά και το γεγονός ότι οι πολιτικές εξελίξεις τρέχουν και το κλίμα είναι ιδιαίτερα δύσκολο για την Ελλάδα, είχα αποφασίσει μέσα μου και το συζήτησα με τα στελέχη του καναλιού πως φέτος θα ήταν η τελευταία μου χρονιά στο κεντρικό δελτίο του Star παρόλο που είχα συμβόλαιο μέχρι το τέλος του 2012. Η αλήθεια λοιπόν είναι ότι όσο περνάει ο καιρός, η εφημερίδα γίνεται όλο και πιο αιχμηρή και πιθανώς να δημιουργούσε μερικές παρενέργειες και στενοχώριες σε ανθρώπους που σέβομαι, εκτιμώ και αγαπώ. Πήρα λοιπόν την πολύ μεγάλη απόφαση να συζητήσω με την διοίκηση του σταθμού και να κουβεντιάσουμε με βάση την αλήθεια και τις πραγματικές συνθήκες που υπάρχουν. Δηλαδή, δεν θα μπορούσα ποτέ να χαλαρώσω την προσπάθειά μου στην εφημερίδα και από την άλλη να έπρεπε να είμαι και στο δελτίο. Οσο περνούσε ο καιρός, καταλάβαινα ότι αυτό ήταν ασυμβίβαστο».

Μιλώντας στο περιοδικό People, o εκδότης, δημοσιογράφος και παρουσιαστής απάντησε στο εάν τελικά πρότεινε ο ίδιος την διακοπή της συνεργασίας του με το κανάλι. «Ναι εγώ. Εχοντας κατασταλάξει πια ότι τα επόμενα χρόνια θα ασχοληθώ σοβαρά με την δική μου εταιρεία και επειδή το συμβόλαιό μου έληγε σε ενάμισι χρόνο, αποφάσισα να προτείνω ο ίδιος να διακόψουμε την συνεργασία μας».

Και συνεχίζει: «Ο Σταμάτης Μαλέλης είναι φίλος μου και στα οκτώ χρόνια που συνεργαστήκαμε, δεν υπήρξε μέρα που να ανταλλάξουμε λόγια, να θυμώσει ο ένας στον άλλο και να υπάρξουν εντάσεις στον χώρο μας. Όταν του είπα πως θα φύγω μου απάντησε «δεν υπάρχει τέτοια περίπτωση» και πήρε τους αρχισυντάκτες να με πείσουν να μην φύγω».

Αποκάλυψε πάντως ότι όταν είναι σπίτι στις 19.45 βάζει Star και παρά το ότι πλέον δεν παρουσιάζει εκείνος το δελτίο, κάθε πρωί παίρνει τα νούμερα και τα μελετάει. Τελικά, θα του στοιχίζει εάν δεν επιστρέψει την τηλεόραση; «Αν δεν ξανακάνω τηλεόραση μέσα σε 15 χρόνια από σήμερα θα είμαι ο πιο ευτυχισμένος άνθρωπος του κόσμου! Αποφορτίζομαι, ξεκουράζομαι, χαλαρώνω, ηρεμώ, κάνω όμορφες και δημιουργικές σκέψεις. Ματαιόδοξος δεν υπήρξα ποτέ στην ζωή μου και ποτέ δεν άφησα την μα….κια της τηλεόρασης να με επηρεάσει. Οσοι την ψωνίζουν, έχουν διάφορα ψυχολογικά θέματα κι εγώ δεν έχω απολύτως κανένα».

Θα επέστρεφε στο Star; «Γιατί όχι; Μπορεί σε μερικούς μήνες να μου πούν σε θέλουμε πίσω! Ποτέ δεν ξέρεις τι γίνεται».   


Πηγη:
star.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου