Subscribe Twitter FaceBook

Τρίτη 12 Ιουνίου 2012

Απίστευτο: Για 12 χρόνια δεν μπορούσε να βιώσει συναισθήματα

Αυτά τα λόγια της Λιζ Τζάκσον μπορούν να δώσουν μια εικόνα του τι βίωνε επί 12 χρόνια... Λόγω μιας καρδιολογικής αγωγής που ακολουθούσε δεν μπορούσε να εκφράσει έντονα συναίσθηματα.
Όλα ξεκίνησαν το 1999, όταν η καρδιά της κ. Τζάκσον άρχισε να πάλλεται σε έναν επικίνδυνο ρυθμό, ακόμα και όταν κοιμόταν. Οι γιατροί της χορήγησαν έναν μεγάλο αριθμό ισχυρών φαρμάκων, καθώς φοβούνταν το ενδεχόμενο καρδιακής προσβολής.
Το περασμένο Οκτώβριο, η κ. Τζάκσον υπεβλήθη σε χειρουργική επέμβαση στη καρδιά και πλέον δεν χρειάζεται να λαμβάνει τα ισχυρά φάρμακα. Μέσω της χειρουργικής με λέιζερ, άλλος ένας άνθρωπος κέρδισε τη χαμένη του ζωή.
«Πλέον, νιώθω σαν να είμαι 20 χρονών. Είμαι ευγνώμων στους γιατρούς που με βοήθησαν. Αποτελώ ένα τρανταχτό παράδειγμα των θαυμάτων που επέρχονται μέσω της εξέλιξης της ιατρικής», δήλωσε.

«Εάν κάποιος προσπαθούσε να με τρομάξει, εγώ έμενα τελείως ατάραχη. Ζούσα μια ζωή στη πλήρη αναισθησία. Όταν πέθανε η μητέρα μου ήμουν ήρεμη και όταν γεννήθηκε η εγγονή μου δεν μπορούσα να εκφράσω τη χαρά μου. Ήταν τραγική η κατάσταση»

Πηγη:
newsbomb.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου