Subscribe Twitter FaceBook

Τρίτη 9 Απριλίου 2013

Τα 10 καλύτερα ρητά του Stephen Hawking

Θεωρείται ευρέως ως ένας από τους πιο ευφυείς ανθρώπους που ζουν σήμερα...
Διαβάστε μερικά από τα καλύτερα που έχει πει...


10. "Ο Αϊνστάιν έκανε λάθος όταν είπε ότι «o Θεός δεν παίζει ζάρια». Αν αναλογιστούμε τις μαύρες τρύπες θα δούμε ότι όχι μόνο παίζει ζάρια ο Θεός, αλλά πολλές φορές τα ρίχνει και εκεί που δεν μπορούμε να τα δούμε."

09. "Έχω παρατηρήσει ότι, ακόμα και οι άνθρωποι που ισχυρίζονται ότι τα πάντα είναι προκαθορισμένα και δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα για να τα αλλάξουμε, κοιτάζουν αριστερά-δεξιά πριν περάσουν τον δρόμο."

08. "Ο σκοπός μου είναι απλός. Είναι η απόλυτη κατανόηση του Σύμπαντος. Γιατί είναι όπως είναι και γιατί υπάρχει."

07. "Βρίσκω ότι η Αμερικάνικη και η Σκανδιναβική προφορά πιάνουν περισσότερο στις γυναίκες." – Απαντώντας σε ερώτηση σχετικά με την Αμερικάνικη προφορά στον μηχανισμό ομιλίας του.

06. "Κάποιος μου είπε ότι κάθε εξίσωση που θα συμπεριλάμβανα στο βιβλίο μου, θα μείωνε κατά το ήμισυ τις πωλήσεις του. Στο τέλος, έβαλα μια εξίσωση, την διάσημη εξίσωση του Αϊνστάιν (E=mc2). Ελπίζω ότι αυτό δεν θα τρομάξει τους μισούς από τους πιθανούς αναγνώστες μου."

05. "Οι προσδοκίες μου μειώθηκαν στο 0 όταν έγινα 21 χρονών. Από τότε τα πάντα είναι ένα μπόνους."

04. "Για να εμφανιστεί αυτό το διάγραμμα σωστά, θα χρειαζόμουν μια οθόνη 4 διαστάσεων. Ωστόσο, εξαιτίας των περικοπών της Κυβέρνησης, μπορούμε να παρέχουμε μόνο μια οθόνη 2 διαστάσεων."

03. "Η ζωή θα ήταν τραγική αν δεν ήταν αστεία."

02. "Η όλη ιστορία της επιστήμης είναι η σταδιακή συνειδητοποίηση ότι τα γεγονότα δεν συμβαίνουν με αυθαίρετο τρόπο, αλλά αντικατοπτρίζουν μια υποκειμενική σειρά, η οποία μπορεί να είναι ή και να μην είναι εμπνευσμένη."

01. "Η αιωνιότητα είναι ένα πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα, ειδικά προς το τέλος της."

Πηγη:
24wro.blogspot