Subscribe Twitter FaceBook

Πέμπτη 14 Οκτωβρίου 2010

Γιώργος Κοινούσης: "Όταν μου έδιναν κοκαΐνη, την πετούσα αμέσως στην τουαλέτα"

Ο Γιώργος Κοινούσης είναι ένας άνθρωπος "κοινωνικό φαινόμενο" ο οποίος με την αμεσότητα των τραγουδιών του στη δεκαετία του 70 θεωρήθηκε ως το πρώτο «ποπ είδωλο» που γνώρισε η χώρα μας.
30 χρόνια μετά, ζει μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας και απομονωμένος από την διαφθορά που επικρατεί στον χώρο, όπως λέει:  «Είχα φτάσει στα όρια μου, ήμουν άνθρωπος ασυμβίβαστος. Ήρθα, τα είπα κι έφυγα. Η πρώτη μου κίνηση ήταν αυτό εδώ το σπίτι, στη Σαρωνίδα. Μάλιστα κατά την διάρκεια των εργασιών, βρέθηκα μέσα σε μια σπηλιά με βότσαλα. Ήταν απίστευτο. Τότε δεν με πίστεψε κανείς»
Συνεχίζει αποκαλύπτοντας πως βρήκε την σωτηρία μέσω της πίστης του στον Θεό: «Τι να κάνω τα σουξέ μπροστά στις αξίες που γνώρισα; Γνώρισα το Θεό. Έκανα νηστεία και προσευχή. Η διακοπή με έκανε σήμερα να είμαι καλύτερος»
Σοκ όμως προκαλούν οι δηλώσεις του σχετικά με τα ναρκωτικά και το πόσο διαδεδομένα είναι στο χώρο: «Όλοι πίνανε, όλοι ρουφάγανε... εγώ έφυγα από το χώρο χωρία καν να προλάβω να μεθύσω. Όποιος με ακολούθησε σώθηκε. Όταν μου έδιναν κοκαΐνη, την πετούσα αμέσως στην τουαλέτα»
stifora.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου