Subscribe Twitter FaceBook

Δευτέρα 3 Ιανουαρίου 2011

Τζιμπούρ σε Χιμένεθ: «Έλα έξω αν είσαι άντρας»!


Άνω-κάτω έγινε η χθεσινή προπόνηση της ΑΕΚ όταν απειλήθηκε επεισόδιο μεταξύ του Ραφίκ Τζιμπούρ και του τεχνικού της «Ένωσης», Μανόλο Χιμένεθ.


Προς το τέλος της προπόνησης, ο Χιμένεθ έδωσε εντολή για οικογενειακό δεκάλεπτο δίτερμα αλλά διαπίστωσε χαλαρότητα σε κάποιους παίκτες.

Έτσι ο ισπανός τεχνικός αποφάσισε να τα «ψάλλει» στους παίκτες του στα αποδυτήρια: «Παίζουμε όπως προπονούμαστε. Για αυτό οι προπονήσεις πρέπει να έχουν ένταση και να μη χαλαρώνετε ποτέ. Γιατί αυτή η νοοτροπία περνάει μετά και στους αγώνες. Επί μια ώρα δουλεύαμε σε υψηλή ένταση, αλλά στο τέλος στα δέκα λεπτά που παίξαμε δίτερμα, κάποιοι χαλάρωσαν. Σας λέω συνέχεια να είστε πιεστικοί και ειδικά μπροστά ο Μπλάνκο, ο Τζιμπούρ και ο Σκόκο δεν πίεζαν όσο έπρεπε, δεν έτρεχαν».

Με το που το άκουσε ο Αλγερινός άσος, του «άναψαν τα λαμπάκια»! «Γιατί δεν με πιάνεις στο τέλος να μου τα πεις πρόσωπο με πρόσωπο και μου το λες μπροστά στους συμπαίκτες μου; Γιατί με κατηγορείς μπροστά τους και φαίνομαι εγώ ο κακός; Αν δεν με σέβεσαι εσύ, δεν σε σέβομαι και εγώ» είπε εκνευρισμένος στον Χιμένεθ.

Η αντίδραση του Ισπανού ήταν άμεση με τους δυο τους να συνομιλούν σε έντονο ύφος αρκετή ώρα και στο τέλος να ου λέει να μην έρθει την Τρίτη για προπόνηση.

«Εγώ θα έρθω γιατί έχω συμβόλαιο και εσύ αν θες διώξε με» ήταν η αντίδραση του Τζιμπούρ. Και εκεί που οι περισσότεροι πίστεψαν ότι έτσι θα έληγε το επεισόδιο μεταξύ των δύο ανδρών, ο Τζιμπούρ κινήθηκε απειλητικά προς τον Χιμένεθ λέγοντας του «έλα έξω αν είσαι άντρας»!

Ευτυχώς που υπήρχαν κοντά οι Δέλλας και Λυμπερόπουλος αλλά και συνεργάτες του Ισπανού προπονητή για να τον συγκρατήσουν και τα χειρότερα αποφεύχθηκαν!

Δεν έγινε δεκτός στην προπόνηση της Δευτέρας

"Απαγορευτικό" για τη συμμετοχή του τζιμπούρ στην προπόνηση της Δευτέρας ε΄βγαλε ο Μανόλο Χιμένεθ μετά το επεισόδιο στην προπόνηση της Κυριακής.

Ο Αλγερινός άσος προσήλθε στην προπόνηση αλλά -μετά από επικοινωνία του με τον πρόεδρο Σταύρο Αδαμίδη- ο Χιμένεθ δεν του επέτρεψε να προπονηθεί.

star.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου