Μια από τις σημαντικότερες επιχειρήσεις του Διαδικτύου παγκοσμίως, η Yahoo!, ανακοίνωσε ότι θα περικόψει το εργατικό της δυναμικό κατά περίπου 600 θέσεις, ή σχεδόν 4% των υπαλλήλων της σε διεθνές επίπεδο.
Πρόκειται για το τρίτο κύμα απολύσεων στην εταιρία από τα τέλη του 2008.
"Οι αλλαγές στο προσωπικό αποτελούν μέρος της εξελισσόμενης στρατηγικής μας για τη βέλτιστη τοποθέτηση της Yahoo! ώστε να σημειώσει αύξηση εσόδων και επέκταση των περιθωρίων [κέρδους] και να υποστηριχθεί η στρατηγική μας για την παροχή διαφοροποιημένων προϊόντων στην αγορά", ανέφερε ανακοινωθέν της επιχείρησης.
Εκπρόσωπος της Yahoo! επιβεβαίωσε ότι πρόκειται για περίπου 600 εργαζόμενους, ωστόσο πρόσθεσε πως "θέλω να τονίσω ότι συνεχίζουμε να προσλαμβάνουμε παγκοσμίως, ώστε να υποστηρίξουμε προτεραιότητες-κλειδιά για εμάς".
Η εταιρία, που εδρεύει στο Σάνιβεϊλ στην Καλιφόρνια, δε διευκρίνισε ποιους τομείς της δραστηριότητάς της αφορούν οι απολύσεις.
Είναι ο τρίτος γύρος περικοπών θέσεων εργασίας από το φθινόπωρο του 2008 και ο δεύτερος αφότου διευθύνων σύμβουλος ανέλαβε η Κάρολ Μπαρτζ τον Ιανουάριο του 2009, που θέλει να δώσει μια "νέα ταυτότητα" στην εταιρία, ώστε να ανταγωνιστεί την ιδιαίτερα πολυσχιδή Google, αλλά και την αέναα επεκτεινόμενη εφαρμογή δικτύωσης Facebook.
Πρόκειται για το τρίτο κύμα απολύσεων στην εταιρία από τα τέλη του 2008.
"Οι αλλαγές στο προσωπικό αποτελούν μέρος της εξελισσόμενης στρατηγικής μας για τη βέλτιστη τοποθέτηση της Yahoo! ώστε να σημειώσει αύξηση εσόδων και επέκταση των περιθωρίων [κέρδους] και να υποστηριχθεί η στρατηγική μας για την παροχή διαφοροποιημένων προϊόντων στην αγορά", ανέφερε ανακοινωθέν της επιχείρησης.
Εκπρόσωπος της Yahoo! επιβεβαίωσε ότι πρόκειται για περίπου 600 εργαζόμενους, ωστόσο πρόσθεσε πως "θέλω να τονίσω ότι συνεχίζουμε να προσλαμβάνουμε παγκοσμίως, ώστε να υποστηρίξουμε προτεραιότητες-κλειδιά για εμάς".
Η εταιρία, που εδρεύει στο Σάνιβεϊλ στην Καλιφόρνια, δε διευκρίνισε ποιους τομείς της δραστηριότητάς της αφορούν οι απολύσεις.
Είναι ο τρίτος γύρος περικοπών θέσεων εργασίας από το φθινόπωρο του 2008 και ο δεύτερος αφότου διευθύνων σύμβουλος ανέλαβε η Κάρολ Μπαρτζ τον Ιανουάριο του 2009, που θέλει να δώσει μια "νέα ταυτότητα" στην εταιρία, ώστε να ανταγωνιστεί την ιδιαίτερα πολυσχιδή Google, αλλά και την αέναα επεκτεινόμενη εφαρμογή δικτύωσης Facebook.
protothema
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου