Subscribe Twitter FaceBook

Σάββατο 19 Μαρτίου 2011

Γνωστός δημοσιογράφος αποκαλύπτει: «Με συνέλαβαν ως ύποπτο για ανθρωποκτονία»


Γνωστός δημοσιογράφος αποκαλύπτει: «Με συνέλαβαν ως ύποπτο για ανθρωποκτονία»

Την αποκάλυψη ότι είχε συλληφθεί ως ύποπτος για τη δολοφονία επιχειρηματία πριν από αρκετά χρόνια έκανε γνωστός δημοσιογράφος στην εκπομπή «Όσο υπάρχουν άνθρωποι»!
Ο λόγος για τον Πέτρο Καρσιώτη.
«Είχε γίνει μια τρομερή παρεξήγηση τότε, ήμουν παιδί 18 ετών. Είχε γίνει έγκλημα με θύμα επιχειρηματία-εφοπλιστή που έμενε κατά καιρούς με τη μητέρα του στην περιοχή του Παναθηναϊκού Σταδίου» εξηγεί ο γνωστός αστυνομικός ρεπόρτερ ο οποίος χωρίς να καταλάβει τι και πως είχε ενταχθεί στη λίστα των υπόπτων!

«Η Ασφάλεια Προαστίων είχε την πληροφορία τότε ότι ανάμεσα στους υπόπτους ήταν ένας Πέτρος στην ηλικία μου, που έμενε στην περιοχή του Μετς και είχε μία αδερφή που εργαζόταν κάπου στο Κολωνάκι. Αδερφή δεν είχα αλλά τα υπόλοιπα μου ταίριαζαν… γάντι» εξομολογείται -γελώντας πλέον- ο Πέτρος Καρσιώτης.

«Με ανέκριναν στην Ασφάλεια! Πήγα να τρελλαθώ από την αγωνία»!

Μπορεί τώρα να τα θυμάται και να γελαέι αλλά τότε -όπως εξομολογείται και ο ίδιος- είχε περάσει έντονες ώρες αγωνίας και έντασης! «Μου ήρθε λοιπόν μια μέρα ένα χαρτί “Καλείσθε να περάσετε από την Ασφάλεια δια την υπόθεσιν της ανθρωποκτονίας τoυ τάδε”. Τρελάθηκα! Πήγα λοιπόν στην Ασφάλεια απορημένος και έντρομος γιατί δεν είχα καμία σχέση με την αστυνομία. Είχα πάει από τα ξημερώματα εκεί γιατί ανησυχούσα και το ίδιο και ο πατέρας μου. Ο φρουρός με αυστηρό βλέμμα μου ζήτησε να περιμένω μέχρι να έρθουν οι αρμόδιοι αξιωματικοί για την έρευνα. Πέρασα στιγμές απίστευτης αγωνίας και έντασης…» αποκαλύπτει ο γνωστός δημοσιογράφος και συνεχίζει:

«Ήρθε, λοιπόν, ο αστυνομικός Μαραγιάννης -μεγάλος αστυνομικός και με πολλές επιτυχίες- και με έβαλε κάτω κάνοντας μου δεκάδες ερωτήσεις: για τις συνήθειες μου το βράδυ, τι ώρα επιστρέφω σπίτι… Έστειλε μέχρι και αστυνομικούς σε μαγαζιά της περιοχής μου (πχ. το φούρνο της γειτονιάς) και ρωτούσαν για μένα! Με κράτησαν αρκετές ώρες. Είχα τρελαθεί, ρωτούσα τον εαυτό μου “γιατί με κυνηγά η αστυνομία, τι θέλουν από εμένα;”».

Η λύτρωση ήρθε… αρκετά χρόνια μετά όταν ο ίδιος -αστυνομικός ρεπόρτερ πλέον- «αναζήτησε» την υπόθεση του: «Μετά από χρόνια -όταν πια μπήκα στο αστυνομικό ρεπορτάζ- συναντήθηκα με έναν αστυνομικό που τότε παρών ήταν στην ανάκρισή. Του ζήτησα -επιτέλους- να μου λύσει την απορία. Μου είπε “είχαμε αυτές τις πληροφορίες και πήγαμε στα στρατολογικά γραφεία του Ναυπλίου -όπου ανήκω και εγώ- και κάναμε λίστα με όλους τους ύποπτους με το όνομα Πέτρος, μεταξύ των οποίων ήσουν και εσύ. Απλά εσένα σε αφήσαμε γρήγορα εκτός έρευνας, φάνηκε ότι δεν είχες σχέση με το έγκλημα”. Δε θα το ξεχάσω ποτέ...».

gossip-tv.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου