Subscribe Twitter FaceBook

Πέμπτη 23 Ιουνίου 2011

Χρηστός Χολίδης: Φήμη η σχέση με τη Νομικού;


Δεν παραδέχθηκε τον δεσμό του με τη Δούκισσα Νομικού ο Χρήστος Χολίδης σε συνέντευξη που έδωσε στο περιοδικό «ΕΓΩ Weekly».


Ο γνωστός τραγουδιστής αποκάλυψε πως έπιασε μικρόφωνο από τύχη:

«Κάποια στιγμή γνώρισα μια κοπέλα που μου είπε πως έψαχνε μοντέλα για την εκπομπή της Ρούλας Κορομηλά. Πάω στην εκπομπή – εκείνη την εποχή δεν έλεγα “όχι” πουθενά και με ρωτούν: “Είσαι μοντέλο;” Και απαντώ: “Εννοείται!”. Στην τρίτη εκπομπή πλησιάζω έναν άνθρωπο από την ορχήστρα και με ρωτάει: “Τραγουδάς;” Απάντησα “ναι”. Τότε έπιασα για πρώτη φορά μικρόφωνο στα χέρια μου!».

Και για τις φήμες που τον θέλουν ζευγάρι με τη Δούκισσα Νομικού, ο Χρήστος Χολίδης απάντησε:

«Ονομάζετε “δεσμό” μια φήμη που κυκλοφορεί. Έπειτα, ποτέ δεν έχω μιλήσει για καμιά κοπέλα και αυτό συνεχίζω να κάνω. Με ακούσατε ποτέ να μιλάω για αυτό;».

Θα παντρευτεί; «Όχι ακόμα. Είμαι στα 31 και δηλώνω εδώ και χρόνια ταλαιπωρημένος εργένης».



zougla.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου