Δημιούργημα της κρίσης ή φιλόδοξο επιχειρηματικό σχέδιο, όπως και ναχει η Namco ετοιμάζει το
νέο Pony,
το οποίο θα ξαναγεννήσει το όνειρο για ένα ελληνικό αυτοκίνητο. Βασισμένο πάνω στην ιδέα του αρχικού Pony, το νέο ελληνικό αυτοκίνητο θα είναι εξελιγμένο με σύγχρονες αλλά συνάμε απλές, δοκιμασμένες και αξιόπιστες λύσεις σε αμάξωμα και μηχανικά μέρη. Με 5θέσιο διάταξη στο εσωτερικό του, βάρος 850 kg και αναλογίες που παραπέμπουν στο τελευταίο Super Pony της Ford.
Σύμφωνα με πρόσφατες δηλώσεις στελεχών της Namco το νέο μοντέλο κατά πάσα πιθανότητα θα διαθέτει μηχανικά σύνολα PSA (Peugeot-Citroen) με πιο πιθανή περίπτωση, τη χρήση του κλασσικού 8βάλβιδου TU των 75 ίππων (1.4 λίτρα), στην Euro 5 εκδοχή του.
Οι εκδοχές υγραερίου (LPG) και φυσικού αερίου(CNG) του ίδιου κινητήρα, πιθανόν να εμπλουτίσουν την γκάμα. Παράλληλα στα πλάνα είναι και η turbo-diesel έκδοση με επίσης κινητήρα 1,4 λίτρων και 85 ίππους.
Το νέο Pony θα διαθέτει βασικά στοιχεία εξοπλισμού του σήμερα, όπως ηλεκτρικές ευκολίες, αερόσακου οδηγού, ίσως A/C και ηλεκτρική κραμαγιέρα. Τα σχέδια της Namco θέλουν την παραγωγή του νέου Pony να ξεκινά από τον Απρίλιο του 2012 στις εγκαταστάσεις της Θεσσαλονίκης, με χρηματοδότηση από Ευρώπη και κάποια γερμανική τράπεζα.
Η τιμή του αναμένεται γύρω από τα 7000 €, ενώ η παραγωγή του θα γεννήσει και κάμποσες εξαιρετικά πολύτιμες πλέον θέσεις εργασίας.
Πηγη:
blog.gr
νέο Pony,
το οποίο θα ξαναγεννήσει το όνειρο για ένα ελληνικό αυτοκίνητο. Βασισμένο πάνω στην ιδέα του αρχικού Pony, το νέο ελληνικό αυτοκίνητο θα είναι εξελιγμένο με σύγχρονες αλλά συνάμε απλές, δοκιμασμένες και αξιόπιστες λύσεις σε αμάξωμα και μηχανικά μέρη. Με 5θέσιο διάταξη στο εσωτερικό του, βάρος 850 kg και αναλογίες που παραπέμπουν στο τελευταίο Super Pony της Ford.
Σύμφωνα με πρόσφατες δηλώσεις στελεχών της Namco το νέο μοντέλο κατά πάσα πιθανότητα θα διαθέτει μηχανικά σύνολα PSA (Peugeot-Citroen) με πιο πιθανή περίπτωση, τη χρήση του κλασσικού 8βάλβιδου TU των 75 ίππων (1.4 λίτρα), στην Euro 5 εκδοχή του.
Οι εκδοχές υγραερίου (LPG) και φυσικού αερίου(CNG) του ίδιου κινητήρα, πιθανόν να εμπλουτίσουν την γκάμα. Παράλληλα στα πλάνα είναι και η turbo-diesel έκδοση με επίσης κινητήρα 1,4 λίτρων και 85 ίππους.
Το νέο Pony θα διαθέτει βασικά στοιχεία εξοπλισμού του σήμερα, όπως ηλεκτρικές ευκολίες, αερόσακου οδηγού, ίσως A/C και ηλεκτρική κραμαγιέρα. Τα σχέδια της Namco θέλουν την παραγωγή του νέου Pony να ξεκινά από τον Απρίλιο του 2012 στις εγκαταστάσεις της Θεσσαλονίκης, με χρηματοδότηση από Ευρώπη και κάποια γερμανική τράπεζα.
Η τιμή του αναμένεται γύρω από τα 7000 €, ενώ η παραγωγή του θα γεννήσει και κάμποσες εξαιρετικά πολύτιμες πλέον θέσεις εργασίας.
Πηγη:
blog.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου