Subscribe Twitter FaceBook

Τετάρτη 30 Μαΐου 2012

Αυτόχειρας: "Το μόνο μου παράπτωμα ήταν ότι δούλευα από το πρωί έως το βράδυ"

Δείτε τι γράφει στο σημείωμα που άφησε ο 63χρονος που αυτοκτόνησε σε πάρκο στη Νίκαια

Σοκάρει το σημείωμα του 63χρονου αυτόχειρα που έβαλε τέλος στη ζωή του σήμερα το πρωί. Ο συνταξιούχος βρέθηκε κρεμασμένος στο δασάκι του Αγίου Φίλιππα στη Νίκαια.
Στο σημείωμα, στο οποίο βρέθηκε, ο συνταξιούχος εξηγούσε ότι η οικονομική συγκυρία τον οδήγησε στην αυτοχειρία.
Αναλυτικά έγραφε:
"Αλέξανδρος 29/5/12
Η Ελληνική Αστυνομία δεν ξέρει αν υπάρχω, γυναίκες, ποτά και ναρκωτικά ούτε στα όνειρα, καφενείο δεν έχω πάει. Το μόνο μου ‘παράπτωμα’ ήταν ότι δούλευα από το πρωί έως το βράδυ. Αλλά έκανα ένα μεγάλο έγκλημα έγινα ελεύθερος επαγγελματίας στα 40 μου και φεσώθηκα μέχρι τον λαιμό. Και με καλούν τώρα τον μ.... στα 61 μου να πληρώσω γι’ αυτό.
Εύχομαι τα εγγόνια μου να μην γεννηθούν στην Ελλάδα μιας και δεν θα αποτελείται από Έλληνες από εδώ και στο εξής δεν θα ξέρουν την ελληνική γλώσσα και τα ελληνικά θα τα έχουν καταργήσει τελείως. Μόνο αν βρεθεί ένας πολιτικός τύπου Θάτσερ και μπορέσει να μας βγάλει από αυτή την κατάσταση για να συμμορφωθούμε".
ΛΑΟΣ: "Το μήνυμα έχει αποδέκτες ΠΑΣΟΚ-ΝΔ"
"Το μήνυμα του τραγικού αυτόχειρα της Νίκαιας, έχει αποδέκτες τις κυβερνήσεις ΠΑΣΟΚ και Ν.Δ. που κυβέρνησαν εναλλάξ, 31 χρόνια την Ελλάδα και οδήγησαν στα σημερινά τραγικά αδιέξοδα τον ελληνικό λαό", σχολιάζει ο ΛΑΟΣ.
"Κοινοποιείται παράλληλα και στις «θυγατρικές επιχειρήσεις»- κόμματα που χρησιμοποιούν την ίδια ακριβώς συνταγή, με άλλο περιτύλιγμα.
Και για όποιον δεν κατάλαβε, ή δεν πρόλαβε να το διαβάσει, τους ενημερώνει με τον πλέον δραματικό τρόπο, ότι τα ψέματα με τα οποία νομίζουν ότι μπορούν ακόμα να εξαπατούν τον ελληνικό λαό, τελείωσαν", αναφέρει σε ανακοίνωσή του το κόμμα του κ. Καρατζαφέρη.

Πηγη:
news247.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου