Subscribe Twitter FaceBook

Τετάρτη 30 Μαΐου 2012

Εξομολογείτε γιατί χώρισε με τον Κώστα Σπυρόπουλο

Έξι μήνες μετά την είδηση-βόμβα ότι ο γάμος της Μαρίνας Ασλάνογλου και του Κώστα Σπυρόπουλου οδεύει προς το τέλος, η μελαχρινή ηθοποιός μίλησε για πρώτη φορά…


στο TV Έθνος και εξομολογήθηκε τους λόγους που οδήγησαν το ζευγάρι να πάρει χωριστούς δρόμους.
«Είχαμε πάρει την απόφαση έναν μήνα πριν.
Είχαμε πάρει την απόφαση να τραβήξουμε ο καθένας το δρόμο του.
Ήταν βόμβα για όσους δεν ήξεραν» είπε χαρακτηριστικά στο TV Έθνος και συνέχισε εξηγώντας ότι δεν υπήρξε τρίτο πρόσωπο.
«Ούτε μία στο εκατομμύριο δεν υπήρξε τρίτο πρόσωπο.
Υπήρξαν μόνο δύο, ο Κώστας κι εγώ.
Κάναμε και οι δύο λάθη, δεν διαχειριστήκαμε σωστά τα προβλήματα που προέκυψαν και… χάθηκε η μπάλα.
Αγαπηθήκαμε, περάσαμε καλά, η φθορά της καθημερινότητας όμως και ότι δεν λύσαμε προβλήματα εν τη γενέσει τους, μας οδήγησε στο χωρισμό.
Χωρίσαμε καλά, όμως, και έχουμε ακόμα επικοινωνία.
Το διαζύγιο δεν έχει βγει ακόμα, αλλά είμαστε κοντά στο να βγει».
Όσο για το αν είναι καλά και αν σκέφτεται να ξαναπαντρευτεί στο μέλλον απάντησε ότι «είμαι πολύ καλά.
Είμαι ανοιχτή, δεν το αποκλείω.
Δεν τελειώνει η ζωή με έναν χωρισμό, προς Θεού.
Και είμαι πολύ μικρή.
Έχω να ζήσω πολλά πράγματα – και έρωτες, ναι»!
ΠΗΓΗ:to-mati.gr