Συγκεκριμένα η Apple για τις ανάγκες προώθησης του νέου iPad στη διαφημιστική καμπάνια του αναφέρει οτι υποστηρίζει 4G χωρίς να διευκρινίζει οτι η λειτουργία αυτή είναι προς το παρόν διαθέσιμη μόνο στις ΗΠΑ.
Έτσι η Australian Competition and Consumer Commission (ACCC) το Μάρτιο ξεκίνησε δικαστική διαδικασία κατά της Apple και τελικά το δικαστήριο αποφάσισε οτι η Apple παραπλανεί με την διαφήμιση αυτή τους καταναλωτές και γι αυτό το λόγο τώρα καλείται να πληρώσει πρόστιμο 1,8 εκατομμύρια ευρώ.
H Apple “έφαγε” πρόστιμο από την επιτροπή εμπορίου και ανταγωνιστικότητας της Αυστραλίας για παραπλανητική διαφήμιση.
Πηγη:
newsit.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου