Subscribe Twitter FaceBook

Κυριακή 10 Ιουνίου 2012

Η Zeta Jones τσάκωσε τον Douglas να φορά τα εσώρουχά της

Καμία γυναίκα δεν θα ενθουσιαζόταν αν έμπαινε στο σπίτι και έβλεπε τον σύζυγό της να… δοκιμάζει τα εσώρουχά της.


Η Catherine Zeta Jones πάλι, βρέθηκε μπροστά σ’ αυτό το θέαμα και αντί να τρέξει στο δικηγόρο για διαζύγιο το αντιμετώπισε με χιούμορ.

Η ηθοποιός αποκάλυψε....



 την άβολη αυτή στιγμή, όμως δεν ανησύχησε καθόλου για το αν κάτι τρέχει με τη σεξουαλική ταυτότητα του συζύγου της.



Κι αυτό γιατί ο Michael Douglas προσπαθούσε απλά να μπει στο… ρόλο, αφού θα υποδυθεί τον Λιμπεράτσε που ήταν gay.



«Ήμασταν με τον Michael στην κρεβατοκάμαρα και άρχισε να φοράει τα κοσμήματά μου και διάφορά άλλα. Κάποια στιγμή του είπα: “αγάπη μου βγάλε τα εσώρουχά μου. Δώσε μου πίσω τα κιλοτάκια μου”», είπε η ηθοποιός.

 Ο Michael Douglas έχει πάρει πολύ σοβαρά το ρόλο του και μάλιστα έχει ξεκινήσει και εντατικά μαθήματα πιάνου. Τον ρόλο του εραστή του θα παίξει ο Matt Damon.

ΠΗΓΗ:tsekouratoi.gr