Subscribe Twitter FaceBook

Πέμπτη 30 Σεπτεμβρίου 2010

Γέμισαν κοντέινερ τα λιμάνια

Φορτηγά δημόσιας χρήσης μετέφεραν 120 κοντέινερ στο ΣΕΜΠΟ του Λιμανιού της Θεσσαλονίκης λόγω των αυξημένων...


 προβλημάτων, σε ένδειξη καλής θέλησης, όπως δήλωσαν οι μεταφορείς.
Τα κοντέινερ περιείχαν ευπαθή προϊόντα, φάρμακα και νοσηλευτικό υλικό.
Συνολικά στο λιμάνι της πόλης υπάρχουν περισσότερα από 3.000 κοντέινερ.
Την ίδια ώρα, γίνεται προσπάθεια να ξεφορτωθούν κοντέινερ από τέσσερα πλοία.
Νωρίτερα, έκκληση στην κυβέρνηση για διάλογο ώστε να σταματήσουν οι κινητοποιήσεις απηύθυνε μέσω της τηλεόρασης του ΣΚΑΪ, ο πρόεδρος ιδιοκτητών φορτηγών Γιώργος Τζωρτζάτος.
Μιλώντας στην εκπομπή «Πρώτη Γραμμή», είπε πως η κυβέρνηση της ανοιχτής διαβούλευσης δεν ακούει τους 33.000 εργαζόμενους που απεργούν.
Πρόσθεσε ότι με τις τροπολογίες, η κυβέρνηση ρίχνει λάδι στη φωτιά και ως εκ τούτου το θέμα εκ μέρους των ιδιοκτητών φορτηγών δεν κλείνει.
Τα κλειστά επαγγέλματα στην Ελλάδα θα ανοίξουν για όλους και όχι μόνο για τους ιδιοκτήτες φορτηγών, είπε ο Γενικός Διευθυντής ΣΕΛΠΕ Αντώνης Ζαΐρης. Έκανε λόγο για μεγάλη ζημιά στην ήδη μειωμένη κίνηση του εμπορίου.
Η ζημιά από τις συνεχιζόμενες κινητοποιήσεις των μεταφορέων ξεπερνά το 1,5 δισεκατομμύριο εκτιμά ο πρόεδρος της Κεντρικής Ένωσης Επιμελητηρίων Ελλάδος Γιώργος Κασιμάτης.
Όπως είπε, περισσότερα από 12.000 κοντέινερ παραμένουν αποκλεισμένα στα βασικά λιμάνια της χώρας, με άγνωστο το χρόνο παράδοσης, ενώ ο ΟΛΠ ανακοίνωσε ότι από την Παρασκευή δε θα έχει καθόλου αποθηκευτικό χώρο για κοντέινερ.
Με επιστολή του στη διοίκηση του ΟΛΠ ο πρόεδρος του ΕΒΕΑ Κωνσταντίνος Μίχαλος ζητά από τον οργανισμό να κάνει εκπτώσεις ή και να μηδενίσει ακόμη τα αποθηκευτικά τέλη, καθώς όπως τονίζει χαρακτηριστικά οι επιχειρήσεις δεν ευθύνονται για τα χιλιάδες κοντέινερ στα λιμάνια.
Την ίδια ώρα, τροπολογία που κατατέθηκε την Τετάρτη στη Βουλή, προβλέπει αυστηρότερες ποινές για τους ιδιοκτήτες φορτηγών δημόσιας χρήσης που δεν πειθαρχούν στο μέτρο της επίταξης. Η ψήφισή της αναμένεται την Πέμπτη στη Βουλή. Για πολιτικά υποκινούμενες κινητοποιήσεις των μεταφορέων έκανε ο υπουργός Οικονομικών Γιώργος Παπακωνσταντίνου
Θα διώκονται για κακούργημα ενώ δίνεται η δυνατότητα να αφαιρείται η άδεια άσκησης επαγγέλματος ή δημόσιας χρήσης.
Δεν έχει κανένα νόημα η ύπαρξη κλειστών επαγγελμάτων, αποβαίνει σε βάρος του κοινωνικού συνόλου δήλωσε στο ΣΚΑΪ ο Φώτης Κουβέλης.
Η κατάσταση στην αγορά είναι πολύ άσχημη επανέλαβε για ακόμα μία φορά, ο Βασίλης Κορκίδης, πρόεδρος της Εθνικής Συνομοσπονδίας Ελληνικού Εμπορίου.
Τόνισε ότι η κατάσταση έφτασε στο σημείο αυτό από λεπτομέρειες. Είπε πως τα αιτήματα τους όπως το ασφαλιστικό έχουν τακτοποιηθεί.
Δεν υπήρξε επιχειρησιακό σχέδιο, γι αυτό δεν έχει εφαρμοστεί το μέτρο της επίταξης δήλωσε στον ΣΚΑΪ 100,3 ο γενικός γραμματέας βυτιοφορέων Άγγελος Φάλαρης.
Σημείωσε ότι έχει κοπεί η επικοινωνία με την κυβέρνηση, γι αυτό και δεν έχει βρεθεί λύση.
Εν τω μεταξύ, φθορές σε επτά φορτηγά προκάλεσαν άγνωστοι στο 70ο χιλιόμετρο Αθηνών - Λαμίας.
Τα μπλόκα στη Θεσσαλονίκη
Οι ιδιοκτήτες φορτηγών Δ.Χ. εξακολουθούν να διατηρούν σταθμευμένα τα οχήματά τους στα δυτικά της Θεσσαλονίκης. Έτσι, σύμφωνα με τις αρμόδιες αστυνομικές αρχές, φορτηγά υπάρχουν:
-Στη διασταύρωση της Λαχαναγοράς (95)

-Στη διασταύρωση Γέφυρας, στον δρόμο Θεσσαλονίκης-Βέροιας (60)

-Στο Δερβένι (15)

-Στην πύλη 16 του ΟΛΘ (30)

Τα φορτηγά είναι σταθμευμένα στους παραπάνω οδικούς κόμβους, χωρίς να δημιουργούν, την ώρα αυτή, πρόβλημα στην κίνηση των οχημάτων.





Πηγή: skai.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου