Subscribe Twitter FaceBook

Τετάρτη 13 Οκτωβρίου 2010

Η Τάμτα σχολιάζει τον χωρισμό της


Έπειτα από 6 χρόνια σχέσης ο Γρηγόρης Πετράκος και η Τάμτα δεν είναι πια μαζί. Η τραγουδίστρια μίλησε γι’ αυτό το γεγονός αλλά και για την 15χρονη κόρη της Αnny στο περιοδικό «People».


Ή ίδια είπε: «Είχα μπει στη διαδικασία να το αναλύω περισσότερο απ’ ό,τι έπρεπε και κατέληξα σε ένα απλό συμπέρασμα: Δεν είμαι ο πρώτος άνθρωπος που χώρισε γενικότερα, αλλά και ειδικότερα στο χώρο μου. Με βοήθησε το ότι δεν συζητήθηκε τόσο έντονα που να γίνει ενοχλητικό ή κακό, δεν έγινε μεγάλο θέμα και ελπίζω να μη γίνει ποτέ. Βέβαια, σε αυτό συνέβαλε το ότι δεν είχαμε δώσει δικαιώματα ούτε εγώ ούτε ο Γρηγόρης και, επίσης, ότι πριν από τον πραγματικό μας χωρισμό είχαμε χωρίσει αμέτρητες φορές. Σκέφτηκα λιγότερο εμένα και περισσότερο τη μαμά μου και την κόρη μου. Αν άρχιζαν και το έλεγαν στις εκπομπές και χτυπούσαν τα τηλέφωνά τους κι αν με έβλεπαν αγχωμένη, σίγουρα δεν θα περνούσαν πια καλά και θα στενοχωριούνταν. Η μαμά μου αγχώνεται περισσότερο από εμένα, γιατί εγώ είμαι απόλυτα συνειδητοποιημένη για τα πράγματα που αποφασίζω στη ζωή μου και βάζω σε δεύτερη μοίρα το σχολιασμό από τους άλλους. Τους το είπα πριν ακόμη συμβεί και τους εξήγησα τους λόγους, αλλά και τη συνέχεια που μπορεί να έχει στα ΜΜΕ. Τους είπα «μη δίνετε σημασία σε τίποτα, αλλά στο ότι εγώ είμαι καλά». Κι εκείνες στάθηκαν δίπλα μου.

Ήταν επώδυνος ο χωρισμός;

Δεν γίνεται να μη σε πονέσει το τέλος μιας πολύχρονης σχέσης. Και ο πόνος είναι μεγαλύτερος, όταν δεν υπάρχουν τσακωμοί και δεν βιώνεις μια άσχημη κατάσταση. Κι εμείς ήμασταν καλά σε αυτό τον τομέα. Ήταν μια όμορφη συνήθεια για εμάς αυτή η σχέση, ο Γρηγόρης για μένα ήταν και θα είναι ο άνθρωπος που έχω μαζί του μια σχέση φιλική και ανθρώπινη. Αυτός, όμως, δεν είναι πάντα ο λόγος για να μείνεις σε μια σχέση ή ακόμα και να παντρευτείς έναν άνθρωπο.

zougla.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου