Subscribe Twitter FaceBook

Πέμπτη 9 Δεκεμβρίου 2010

Κοτσιρας «Δεν έχω ξεπεράσει το διαζύγιό μου»

Ο Γιάννης Κότσιρας ρίχνει ευθύνες στον εαυτό του

Ο Γιάννης Κότσιρας ένας από τους πιο δημοφιλής καλλιτέχνες, μιλά για το τραγούδι, το ενδεχόμενο να αποκτήσει ένα παιδί αλλά και για το διαζύγιό του.


Οι φετινές του εμφανίσεις στο STAGE της Θεσσαλονίκης μαζί με τον Δημήτρη Μπάση κρύβουν μια δόση πρωτοτυπίας, αφού γίνονται κάθε Κυριακή μεσημέρι ενώ προσφέρεται και φαγητό. Τι λέει ο καλλιτέχνης για αυτή την διαφορετική πρόταση; «Δεν θέλουμε να εντυπωσιάσουμε αλλά να προσφέρουμε κάτι παραπάνω. Με λίγα περισσότερα χρήματα απ’ ότι θα έδινε κανείς σε ένα εστιατόριο, μπορεί να γευτεί καλό φαγητό, να πιεί το κρασί του και να μας ακούσει».

Όσον αφορά τα προσωπικά του ο Γιάννης Κότσιρας εκμυστηρεύτηκε στο περιοδικό «ΕΓΩ», πως αν έρθει η ώρα να κάνει ένα παιδί θα φοβάται να το φέρει σε αυτό τον κόσμο, για αυτό το αποφεύγει εδώ και πολλά χρόνια.

Μίλησε ακόμα και για το διαζύγιο του που όπως είπε, δεν το έχει ξεπεράσει. «Έχω ρίξει ευθύνες τόσο στον εαυτό μου όσο και στην δουλειά μου. Βέβαια από την άλλη δεν υπάρχει και κάποιος λόγος για να το ξεπεράσω. Με την έννοια ότι είναι ένα μάθημα που θα το κουβαλάω στη ζωή μου».

newsbeast

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου