Όταν η γραμμή που κόστισε 32,5 δισεκατομύρια δολάρια εγκαινιαστεί το 2012, η διαδρομή ανάμεσα στις δύο μεγάλες κινεζικές πόλεις θα μειωθεί στις πέντε ώρες, μεταδίδει το επίσημο πρακτορείο Xinhua.
Σε απόλυτα μεγέθη, πάντως, το νέο τρένο CRH 380A δεν είναι το ταχύτερο -ακόμα υψηλότερες ταχύτητες έχουν καταγραφεί με μη συμβατικά τρένα: ένα ειδικά τροποποιημένο γαλλικό TGV έφτασε τα 574,8 χλμ/ώρα στη διάρκεια δοκιμής το 2007, ενώ το 2003 ένα ιαπωνικό τρένο maglev (μαγνητικής αιώρησης) επιτάχυνε στα 581 χλμ/ώρα.
Οι Κινεζικοί Σιδηρόδρομοι θα προσπαθήσουν τώρα να αυξήσουν την ταχύτητα του νέου τρένου CRH στα 500 χλμ/ώρα.
Η Κίνα έχει σήμερα το μεγαλύτερο σιδηροδρομικό δίκτυο του κόσμου.
perierga.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου