Subscribe Twitter FaceBook

Κυριακή 5 Δεκεμβρίου 2010

Η συγκλονιστική ιστορία της τυφλής τραγουδίστριας

Μία 17χρονη κοπέλα, από το Βελεστίνο της Μαγνησίας, η Στέλλα Μιχολίτση με τα μάτια της ψυχής της είναι μεγάλη μαχητής στη ζωή καθώς γεννήθηκε τυφλή, όμως η μεγάλη της αγάπη είναι το τραγούδι. Ασχολείται με τη μεγάλη της αγάπη από όταν ήταν μόλις τεσσάρων ετών, παίζοντας φλογέρα και πιάνο. ''Κάθε Παρασκευή τραγουδάω σε ένα μαγαζί» λέει η ίδια και συνεχίζει: «Με αυτόν τον τρόπο εκτονώνομαι και εκφράζω τα βαθύτερα συναισθήματα μου. Όλα όσα νιώθω νομίζω ότι τα μεταφέρω και στους θαμώνες που με ακούνε. Όταν τελειώνω το πρόγραμμά μου, με πλησιάζουν πολλοί από αυτούς για να με συγχαρούν και όταν με χειροκροτούν, αισθάνομαι μεγάλη ικανοποίηση και παίρνω δύναμη για να συνεχίσω''.
Όντας μαθήτρια της τρίτης λυκείου, η Στέλλα μιλάει για τα όποια προβλήματα μπορεί να αντιμετωπίζει στην καθημερινότητά της: ''Δεν αντιμετωπίζω καμία δυσκολία. Χρησιμοποιώ το σύστημα Brain για τη γραφή και την ανάγνωση, ενώ ο ηλεκτρονικός υπολογιστής μου έχει φωνητική βοήθεια. Εκτός από το τραγούδι, έχω βάλει κι άλλους σημαντικούς στόχους στη ζωή μου, θέλω να σπουδάσω και, συγκεκριμένα, επιθυμώ να εισαχθώ στο Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, γιατί πιστεύω ότι εκεί μπορώ να προσφέρω'', λέει.

gossip-tv.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου