Subscribe Twitter FaceBook

Παρασκευή 22 Απριλίου 2011

«Δεν ήταν εύκολο στα 29 μου να με χαρτζιλικώνει ο άνθρωπός μου»

«Δεν ήταν εύκολο στα 29 μου να με χαρτζιλικώνει ο άνθρωπός μου»Η Σταματίνα Τσιμτσιλή μιλά για τον άνθρωπό της, τον Θέμη Σοφό αλλά και για την κατάσταση που επικρατεί στο Alter.

«Ο Θέμης ήταν ο άνθρωπος που με έκανε να οραματιστώ τον εαυτό μου να μοιράζεται την ζωή του με έναν σύντροφο, που με έκανε να φανταστώ τον εαυτό μου μανούλα και το κυριότερο,
αυτός που με έκανε να πιστέψω ότι μπορώ να είμαι μαζί του για πάντα. Ο Θέμης είναι τόσο ήρεμος και πράος άνθρωπος που δεν μπορώ καν να σκεφτώ αν υπάρχει κάτι που με εκνευρίζει πάνω του. Ακόμα και όταν τσακωνόμαστε, είναι για ασήμαντους λόγους. Εκεί που του γκρινιάζω καμιά φορά είναι όταν ξεκινάμε να δούμε καμιά ταινία στην τηλεόραση και επειδή είναι πολύ κουρασμένος τον παίρνει ο ύπνος, με αποτέλεσμα να την βλέπω μόνη μου τελικά!», εξομολογείται στο περιοδικό ΟΚ.
Για το πώς διαχειρίζεται τις ανάγκες της, με αφορμή την κατάσταση που επικρατεί στον τηλεοπτικό σταθμό Alter λέει: «Δεν θέλω να πω ψέματα και να είμαι αχάριστη, γιατί εγώ δεν αντιμετώπισα θέμα επιβίωσης, όπως δεκάδες άλλοι εργαζόμενοι με υποχρεώσεις και δάνεια που δεν μπορούσαν να περιμένουν πολύ. Είχα δίπλα μου έναν σύντροφο που με στήριξε σε αυτή την δύσκολη στιγμή, εκτός από ψυχολογικά και πρακτικά. Ωστόσο, ομολογώ, ότι δεν ήταν καθόλου εύκολο στα 29 μου, όταν έχω μάθει να καλύπτω μόνη μου τις ανάγκες μου, να με χαρτζιλικώνει ο άνθρωπός μου».



newstoday

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου