Subscribe Twitter FaceBook

Σάββατο 16 Ιουνίου 2012

Το 95% μισεί τα διαφημιστικά emails που έχουν πάνω το όνομά τους

Σας έλεγαν στα μαθήματα marketing που κάνατε ότι ακόμα και στην διαφημιστική σας αλληλογραφία πρέπει να απευθύνεστε στον υποψήφιο πελάτη «προσωπικά»; Ε, ξεχάστε το.
Σύμφωνα με μία νέα μελέτη από τον καθηγητή Sunil Wattal από το Fox School of Business, το 95% των ανθρώπων που λαμβάνει διαφημιστικά mail από μία εταιρεία και έχει το όνομά τους πάνω, αντιδρούν αρνητικά. Ο καθηγητής δεν αναλύει τον λόγο που γίνεται αυτό, αλλά μάλλον έχει να κάνει με το γεγονός ότι είναι λίγο τρομακτικό να σου στέλνει mail με το όνομά σου μία εταιρεία που δεν σε ξέρει.
Είναι σαν να έρχεται ο πωλητής από την εταιρεία που πήρες το μπλουζάκι σου και να σου λέει, σαν να τον ήξερες από χθες «Έι, Νίκη, έλα να δεις κι άλλα μπλουζάκια που φέραμε». Το πρώτο πράγμα που θα κάνεις είναι να του δείξεις τον δρόμο για την εξώπορτα.
Το συμπέρασμα για την παραπάνω έρευνα βγήκε από την μελέτη 10 εκατομμυρίων emails που στάλθηκαν σε 600000 πελάτες. Το δείγμα είναι αρκετά σεβαστό για να πει κανείς ότι έγινε πρόχειρη δουλειά.
Παλαιότερα που δεν κατακλυζόμασταν από τόσες χιλιάδες emails, ίσως το «τρικ» με την χρήση των ονομάτων μας, έπιανε περισσότερο. Τώρα όμως, όχι απλά δεν τα ανοίγουμε, αλλά μας ενοχλεί που κάποιος άγνωστος γνωρίζει το όνομά μας και το χρησιμοποιεί για να μας προωθήσει το προϊόν ή την ιδέα του. Τουλάχιστον για όσους ανήκουμε στο 95%. Πράγμα που θα πρέπει πια να λαμβάνουν υπ’ όψιν τους τα startups.
Εσείς; Ανήκετε σε αυτό το ποσοστό;

Πηγη:
tromaktiko.net

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου