Subscribe Twitter FaceBook

Δευτέρα 7 Μαρτίου 2011

Μειώσεις, προσφορές και εκπτώσεις ακόμη και στα φαστ φουντ

Βιομηχανίες τροφίμων, πολυεθνικές, προμηθευτές και αλυσίδες σούπερ μάρκετ ρίχνουν κανονικά, όπως είχαν προαναγγείλει τις τιμές σε 700 προϊόντα ευρείας κατανάλωσης με αποτέλεσμα οι οικογενειακοί προϋπολογισμοί
να έχουν ελαφρυνθεί σε σχέση με πέρυσι κατά 6,6% με 9,36%.

Φαστ... μειώσεις τιμών έως και 62% από τις επιχειρήσεις πρόχειρου και γρήγορου γεύματος αλλά και τα «καφέ» έχει προκαλέσει το κάλεσμα του υπουργού Περιφερειακής Ανάπτυξης κι Ανταγωνιστικότητας Μ. Χρυσοχοΐδη προς την αγορά να επιδείξει κοινωνική ευθύνη απέναντι στα νοικοκυριά.

Την ίδια στιγμή, βιομηχανίες τροφίμων, πολυεθνικές, προμηθευτές και αλυσίδες σούπερ μάρκετ ρίχνουν κανονικά, όπως είχαν προαναγγείλει τις τιμές σε 700 προϊόντα ευρείας κατανάλωσης με αποτέλεσμα οι οικογενειακοί προϋπολογισμοί να έχουν ελαφρυνθεί σε σχέση με πέρυσι κατά 6,6% με 9,36%.
«Ανάσα»
Το κύμα των μειώσεων των τιμών συνεχίζεται στην αγορά προσφέροντας στους πολίτες έστω και μία μικρή... οικονομική ανάσα. Οι μειώσεις, οι προσφορές και οι εκπτώσεις των τιμών που κάνουν οι επιχειρήσεις είναι μεν αποτέλεσμα της πρωτοβουλίας του υπουργού Μ. Χρυσοχοΐδη από την άλλη πλευρά όμως είναι απόρροια και της μεγάλης πτώσης της καταναλωτικής ζήτησης. Οι εταιρείες θέλουν πάση θυσία να διατηρήσουν τα μερίδιά τους στα ράφια των σούπερ μάρκετ ή συνολικά στην αγορά και να αντέξουν στην οικονομική ύφεση.
Ετσι, έχουν επιδοθεί, και κυρίως οι λίντερ σε έναν ανταγωνισμό ρίχνοντας τις τιμές. Ο «πόλεμος» αυτός μεταφέρεται πια στον κλάδο των υπηρεσιών και συγκεκριμένα στον χώρο της εστίασης.
Πιο συγκεκριμένα και σύμφωνα με πληροφορίες του «Οικονομίας» ο όμιλος VIVARTIA γνωστοποίησε στις υπηρεσίες της γενικής γραμματείας Εμπορίου την πρόθεσή του να ρίξει τις τιμές σε γεύματα, «πιάτα» και καφέδες. Κίνηση που αναμένεται να συμπαρασύρει και τους άλλους «παίκτες» του κλάδου εστίασης.
Ετσι, οι εταιρείες του ομίλου, Goody's, Everest, Flocafe, La Pasteria και τα Olympus Plaza που βρίσκονται στα εθνικά οδικά δίκτυα έστειλαν τιμοκαταλόγους με μειώσεις τιμών. Αυτές γίνονται και από τους franchisees (φραντσάιζις) των σημάτων.
Αναλυτικά οι μειώσεις ανά εταιρεία είναι:
GOODY'S: Συνδυασμός γεύματος και αναψυκτικού έναντι 3 ευρώ (μείωση έως και -45%)
EVEREST: Καφές ή ρόφημα και τυρόπιτα έναντι 2 ευρώ (-40%), τυρόπιτα έναντι 1 ευρώ (-31%), σφολιάτες (-17%), αναψυκτικά (-18%), κυλικεία αεροδρομίων: καφές & ροφήματα (-28%)
FLOCAFE: Κέρασμα τυρόπιτας ή άλλων σφολιατοειδών με κάθε ρόφημα καφέ ή σοκολάτας (έως και -35%)
Εστιατόρια LA PASTERIA: Μενού σε ειδικές τιμές 12€, 15€ και 17€ (μειώσεις έως -55%, -49%, -47% αντίστοιχα)
OLYMPUS PLAZA (Σ.Ε.Α στις Εθνικές Οδούς): Καφές έναντι 1 ευρώ (-62%), τυρόπιτα έναντι 1 ευρώ (- 31%) κατά περιόδους, ιδιαίτερα στις μεγάλες εξόδους (Κ. Δευτέρα, 25η Μαρτίου, περίοδος Πάσχα).
κανονικα συνεχίζουν οι εταιρείες τροφίμων κι άλλων βασικών καταναλωτικών αγαθών να περνούν τις μειώσεις των τιμών. Σύμφωνα με τιμοληψίες σε 70 προϊόντα που έκανε η Γενική Γραμματεία Εμπορίου σε τέσσερις αλυσίδες σούπερ μάρκετ προκύπτουν για το διάστημα 20 Ιανουαρίου 2011-2010:
Σε 73 κωδικους το κόστος μειώθηκε 9,36% και συγκεκριμένα στα 195,51 από 215,86 ευρώ πέρυσι, ενώ σε 70 κωδικούς η δαπάνη έπεσε στα 176,76 από 201,62 ευρώ (-8,48%).
Σε 67 κωδικούς η οικογένεια χρειάζεται 187,37 έναντι 199,59 ευρώ (-6,6%), ενώ σε άλλους 72 κωδικούς 198,50 από 224,76 ευρώ πέρυσι (-8,34%). Πρόκειται για τρόφιμα, απορρυπαντικά, χαρτικά και άλλα είδη καθημερινότητας. Συνολικά το όφελος από τις μειώσεις των τιμών σε 282 προϊόντα είναι 90 ευρώ.

imerisia.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου