Αιχμή του δόρατος, στην αύξηση των πωλήσεων, ήταν οι αγορές των ΗΠΑ και της Κίνας. Όμως και στην Ευρώπη, παρά την γενική πτώση των πωλήσεων νέων αυτοκινήτων κατά 6%, η Subaru αύξησε τις πωλήσεις της, κατά 3%.
Οι Ιάπωνες παρουσιάζουν λοιπόν το νέο τους σλόγκαν που είναι το «Confidence in Motion», το οποίο ενσαρκώνεται κυρίως στο νέο σπορ σεντάν μοντέλο τους που έρχεται την επόμενη χρονιά και το έχουμε γνωρίσει ως πρωτότυπο. To Subaru Impreza Concept θα είναι ένα εντελώς νέο coupe οικογενειακό μοντέλο, που θα… χτυπηθεί εμπορικά με μοντέλα όπως το VW Passat CC αλλά και τη νέα Mercedes CLS.
Παράλληλα στο τέλος του χρόνου αναμένεται και το νέο sport coupe της Subaru, ήδη οι Ιάπωνες έχουν ρίξει στην αγορά το μικρό Trezia, αλλά και το ανανεωμένο Forester…
Μια πολύ ενδιαφέρουσα περίοδος λοιπόν ξεκινάει για την Subaru, η οποία αντεπιτίθεται σε όλα τα επίπεδα…
prorothema
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου