Subscribe Twitter FaceBook

Κυριακή 9 Σεπτεμβρίου 2012

Κατερίνα Στικούδη: Ήμουν αγοροκόριτσο. Πρώτη φορά βάφτηκα στα 18 μου

Αυτό δήλωσε η Κατερίνα Στικούδη στο περιοδικό BIG FISH και στον δημοσιογράφο Κώστα Μπουρούση.

«Στα 12 μου ο πατέρας μου, με έμαθε να οδηγώ, έπιασα τιμόνι. Ήμουν λίγο αγοροκόριτσο έκανα πολύ παρέα με τον αδελφό μου. Δεν με ενδιέφερε να είμαι το πιο ωραίο κορίτσι στο σχολείο. Τότε με ένοιαζε να παίζω ποδόσφαιρο και βόλεϊ. Πρώτη φορά βάφτηκα στα 18 μου».
Και συνεχίζει λέγοντας πως: «Πάντα έχω το αγοροκόριτσο μέσα μου,  οι συνεργάτες  και οι φίλοι μου το ξέρουν. Άλλωστε δεν έπαιξα ποτέ την Barbie. Μπορεί να έχω στριμωχτεί σε φορεματάκια και τακουνάκια μέσα στα οποία να μην ένιωθα άνετα, ωστόσο το έβλεπα ως μέρος της δουλειάς μου».

Πηγη:
entertv.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου