για τη βελτίωση και αναβάθμιση του οδικού άξονα της εσωτερικής
περιφερειακής οδού Θεσσαλονίκης
από το ύψος της Λαχαναγοράς που επεκτείνεται μέχρι το ύψος του νοσοκομείου Παπαγεωργίου διασχίζοντας τους δήμους Κορδελιού–Ευόσμου και Παύλου Μελά.
Σε σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας το χρονοδιαγράμμα του έργου, προσδιορίστηκε μέχρι το 2015, μετά τη σχετική μελέτη που κατατέθηκε στη Διαχειριστική Αρχή από την Εγνατία Α.Ε..
Το έργο προβλέπει, μεταξύ άλλων, την κατάργηση των σηματοδοτών, καθώς και την κατασκευή ανισόπεδων κόμβων και χώρων αναψυχής σε μήκος περίπου 6 χιλιομέτρων ενώ αναμένεται να δημοπρατηθεί τον επόμενο Ιανουάριο. Το συνολικό κόστος της επένδυσης που θα χρηματοδοτηθεί από το ΕΣΠΑ ανέρχεται σε 122 εκατ. ευρώ.
Στόχος του έργου είναι η αύξηση της κυκλοφοριακής δυνατότητας της εσωτερικής περιφερειακής οδού, εξασφαλίζοντας τη συνεχή ροή των οχημάτων, η μείωση των οδικών ατυχημάτων και του χρόνου διέλευσης των ΙΧ.
Πηγη:
thestival.gr
από το ύψος της Λαχαναγοράς που επεκτείνεται μέχρι το ύψος του νοσοκομείου Παπαγεωργίου διασχίζοντας τους δήμους Κορδελιού–Ευόσμου και Παύλου Μελά.
Σε σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας το χρονοδιαγράμμα του έργου, προσδιορίστηκε μέχρι το 2015, μετά τη σχετική μελέτη που κατατέθηκε στη Διαχειριστική Αρχή από την Εγνατία Α.Ε..
Το έργο προβλέπει, μεταξύ άλλων, την κατάργηση των σηματοδοτών, καθώς και την κατασκευή ανισόπεδων κόμβων και χώρων αναψυχής σε μήκος περίπου 6 χιλιομέτρων ενώ αναμένεται να δημοπρατηθεί τον επόμενο Ιανουάριο. Το συνολικό κόστος της επένδυσης που θα χρηματοδοτηθεί από το ΕΣΠΑ ανέρχεται σε 122 εκατ. ευρώ.
Στόχος του έργου είναι η αύξηση της κυκλοφοριακής δυνατότητας της εσωτερικής περιφερειακής οδού, εξασφαλίζοντας τη συνεχή ροή των οχημάτων, η μείωση των οδικών ατυχημάτων και του χρόνου διέλευσης των ΙΧ.
Πηγη:
thestival.gr