Subscribe Twitter FaceBook

Κυριακή 7 Οκτωβρίου 2012

Μιχάλης Ασλάνης: Η κατάθλιψη και οι βόλτες στο Μοναστηράκι

Η κατάθλιψη, η δουλειά, οι άσπονδοι φίλοι και η προσπάθειά του να νιώσει καλύτερα. Ο Μιχάλης Ασλάνης μίλησε για τη σημερινή του κατάσταση σε συνέντευξή του.
Στην κατάθλιψη έχει βυθιστεί ο Μιχάλης Ασλάνης όπως αποκάλυψε στην εφημερίδα "Espresso". Τι κάνει για να νιώθει καλύτερα.
"Πέρασα κατάθλιψη όμως μπόρεσα και την ξεπέρασα μόνος μου. Είπα μέσα μου "σήμερα υπάρχουμε, αύριο, δεν υπάρχουμε" και το φιλοσόφησα πολύ το θέμα. Δεν πέρασα κατάθλιψη μόνο μια φορά. Αρκετές φορές έχω υπάρξει στα κάτω μου, όπως και αρκετές φορές είμαι στα πάνω μου", είπε ο κ. Ασλάνης.
Χειρότερη μέρα για εκείνον είναι η Κυριακή προσθέτοντας πως στην επιβάρυνση της ψυχολογικής του κατάστασης συνετέλεσε η δουλειά και οι "φίλοι".
"Η καθημερινότητα της δουλειάς με έριξε κάτω, οι φίλοι που εμφανίζονται μόνο τον καιρό που είσαι στα πολύ καλά σου. Το ότι μεγάλωσα και είμαι μόνος μου. Κάποιες φορές όταν ξυπνάω το πρωί, συνειδητοποιώ πόσο οδυνηρό είναι να ξυπνάς μόνος σου", τόνισε.
Ο ίδιος κατέληξε λέγοντας πως του αρέσει να πηγαίνει βόλτα στο Μοναστηράκι και συγκεκριμένα στο παζάρι καθώς νιώθει καλύτερα όταν είναι ανάμεσα σε κόσμο.

ΠΗΓΗ:cosmo.gr