Subscribe Twitter FaceBook

Παρασκευή 23 Νοεμβρίου 2012

Η εξομολόγηση του Μουζουράκη: «Έκοψα τα ναρκωτικά γιατί άρχισαν να με «χαλάνε»

Ο Πάνος Μουζουράκης αποκάλυψε
σε συνέντευξή του ότι έπαιρνε ναρκωτικά και πώς τα σταμάτησε!




«Τα ναρκωτικά τα έκοψα, γιατί άρχισαν να με «χαλάνε». Δεν έπινα τίποτε ιδιαίτερα ναρκωτικά, μόνο «τσιγάρα». Το μόνο πράγμα που έκανε το χασίς ήταν να πολλαπλασιάζει τις ανασφάλειες. Έτσι το σταμάτησα. Δυστυχώς, το αλκοόλ δεν είχε αυτή την επήρεια πάνω μου, ούτε συνεχίζω και πίνω. Αλλά θα πιω είτε είμαι στεναχωρημένος είτε είμαι χαρούμενος.Οπότε, όταν πληγώνομαι, απλώς στεναχωριέμαι. Μπορεί να πέσω και σε μία κατάθλιψη για να το ξεπεράσω. Γενικότερα όμως δεν μου αρέσει να μην έχω τον έλεγχο των συναισθημάτων και του εγκεφάλου μου, κάτι που παθαίνω συχνά» είπε χαρακτηριστικά στο περιοδικό «Εγώ weekly» ο ηθοποιός.


Την κατάθλιψη την ξεπερνά μόνος του; Ο ίδιος απαντά: «Ψάχνω βοήθεια σε φίλους. Είχα δει μία σκηνή στον «Κορκοδειλάκια Νο1» που ρωτούσε ένας εκ των ηρώων: «Δεν έχετε ψυχίατρο στην πόλη σας, δεν έχετε ψυχολόγο να μιλήσετε;». Του απαντούσαν λοιπόν: «τα λέμε στον τάδε, εκείνος σε όλους, το πρόβλημα βγαίνει στο φως του ήλιου και λύνεται». Οπότε, όταν έχω πρόβλημα, προτιμώ να το συζητώ με φίλους μου».


Πηγη:
to-gamato.com