Σε προσφορές που φτάνουν και το 30% καταφεύγουν οι έμποροι σε μία προσπάθεια να τονώσουν την αγορά, μετά τη μεγάλη πτώση που είδαν στη διάρκεια των εορτών, η οποία έφτανε μέχρι και στο 40% σε σχέση με πέρυσι.
Στις περισσότερες κατηγορίες εμπόρων, το 2010, οι πωλήσεις υποχώρησαν κατά 25%-30%, ενώ μέσα στο τελευταίο τρίμηνο η πτώση ήταν ακόμα μεγαλύτερη.
Έτσι, οι επιχειρήσεις προχωρούν σε πρόωρες «εκπτώσεις», με προσφορές που ήδη από την προηγούμενη εβδομάδα έφταναν στο 30%. Μάλιστα ειδικά στα εποχικά και γιορτινά ήδη οι προσφορές φτάνουν μέχρι και στο 50%.
Την ίδια ώρα μεγάλες αλυσίδες με μαγαζιά σε όλη την Ελλάδα επιλέγουν τις προσφορές με τη διάθεση δωροεπιταγών που φτάνουν έως και στο 50% της αξίας των προϊόντων που αγοράζει ο καταναλωτής. Το ποσό αυτό αφαιρείται σε επόμενες αγορές, οι οποίες θα πρέπει να γίνουν μέσα σε συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, αλλά σε κάποιες περιπτώσεις και ταυτόχρονα με την πρώτη αγορά.
Δεν λείπουν επίσης οι …εκπτώσεις με τη μορφή της προσφοράς «ένα συν ένα δώρο», προκειμένου να πειστούν οι καταναλωτές να ξοδέψουν.
star.gr
ΚΑΤΕΡΡΕΥΣΑΝ Cosmote και Nova! ΧΩΡΙΣ Internet και τηλέφωνο στο κέντρο της
Αθήνας...
Πριν από 37 δευτερόλεπτα
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου