Subscribe Twitter FaceBook

Παρασκευή 8 Οκτωβρίου 2010

Μπαλατσινού: Δεν ξεχνάω τις στιγμές με την Ελένη

Δεν έχει περάσει μεγάλο χρονικό διάστημα από τότε που ξέσπασε κόντρα ανάμεσα στην Ελένη Μενεγάκη και τον Πέτρο Κωστόπουλο...

 εξαιτίας των φωτογραφιών της Ελένης με το σύντροφό της Ματέο σε περιοδικό του δεύτερου.

Η Τζένη Μπαλατσινού, μιλώντας στην εκπομπή της Ελεονώρας Μελέτη, ανέφερε ότι η Ελένη Μενεγάκη έχει υπάρξει σημαντικός άνθρωπος στη ζωή της, με τον παρελθοντικό χρόνο που χρησιμοποίησε να επιβεβαιώνει το χάσμα που έχει δημιουργηθεί ανάμεσά τους, εξαιτίας των φωτογραφιών που δημοσίευσε ο σύζυγός της.

«Τις στιγμές που έχω ζήσει με την Ελένη δεν τις ξεχνάω. Για μένα έχει υπάρξει σημαντικός άνθρωπος στην ζωή μου. Άρα ότι μπορεί να συμβαίνει στην προσωπική της ζωή εμένα δεν με αφορά», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Σε ερώτηση που της τέθηκε για την κόντρα της Ελένης Μενεγάκη με τον Πέτρο Κωστόπουλο, η Τζένη Μπαλατσινού απάντησε διπλωματικά, τονίζοντας πως δεν ασχολείται με το τι δημοσιεύεται στα εξώφυλλα των περιοδικών.

«Ό,τι έχει να κάνει με τα περιοδικά και ποιος βάζει εξώφυλλο «τι», είναι ένα παιχνίδι που ποτέ δεν μου άρεσε, οπότε δεν είμαι η αρμόδια να απαντήσω σε αυτό», σημείωσε.


cosmo.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου