Subscribe Twitter FaceBook

Παρασκευή 8 Οκτωβρίου 2010

Πώς η Google κατέληξε στο πολύχρωμο logo της;

Μέσα σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα το λογότυπο της Google έχει γίνει τόσο αναγνωρίσιμο όσο της Nike και Coca Cola.
Η Ruth Kedar, η γραφίστρια που δημιούργησε το τωρινό διάσημο λογότυπο, παρουσιάζει τις πρωτότυπες εκδόσεις που οδήγησαν στα άμεσα αναγνωρίσιμα χρώματα και το γραφικό χαρακτήρα “Catull”, τα οποία καθορίζουν το εμπορικό σήμα της Google...

- 1η προσπάθεια: Typeface: Adobe Garamond
- 2η προσπάθεια: Typeface: Catull
- 3η προσπάθεια: Typeface: ITC Leawood
- 4η προσπάθεια: Typeface: Catull
- 5η προσπάθεια: Typeface: Catull
- 6η προσπάθεια: Typeface: ITC Leawood
- 7η προσπάθεια: Typeface: Catull
- 8η προσπάθεια και τελική: Typeface: Catull

Η Kedar συνάντησε τους ιδρυτές της Google, Sergey Brin και Larry Page μέσω ενός κοινού φίλου πριν 11 χρόνια στο Πανεπιστήμιο του Stanford, όπου ήταν βοηθός καθηγητή. Ο Page και ο Brin, οι οποίοι δυσκολεύονταν να βρουν ένα λογότυπο για την επερχόμενη μηχανή αναζήτησης τους, ζήτησαν από την Kedar να σχεδιάσει μερικά πρωτότυπα. «Δεν είχα καμία ιδέα τότε ότι η Google θα γινόταν τόσο διάσημη, όπως είναι σήμερα, ή ότι η επιτυχία της θα ήταν τέτοιου μεγέθους,» λέει η Kedar.



0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου